ویژه برنامه «گلخانه» فردا -سه شنبه- با حضور چهره‌های مختلف هنری و ورزشی از شبکه سه سیما پخش می‌شود.
کد خبر: ۶۷۷۸۹۷
ویژه برنامه «گلخانه» عید مبعث روی آنتن شبکه سه

به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) برنامه گلخانه با حضور هنرمندان در عرصه بازیگری و خوانندگی و ورزشکاران، سه شنبه 6 خرداد از ساعت 11:00 تا 14:30 به روی آنتن شبکه سه می‌رود.

رامسین کبریتی و امیر محمد زند از بازیگران سریال ستایش، مهران رجبی، علیرضا خمسه و همچنین صمد نیکخواه بهرامی از قهرمانان تیم ملی بسکتبال، علیرضا رضایی نایب رئیس فدراسیون کشتی از میهمانان ویژه برنامه گلخانه هستند و خوانندگانی چون پیام عزیزی ، علی نفری،محسن میرزاده ، بهرام رازمهر و همچنین گروه دف عرفان به اجرای قطعات موسیقی می پردازند. محمد رضا حسینیان ، شاهین جمشیدی و مهدی نادریان مجریان این ویژه برنامه عید مبعث می باشند .

برنامه تلویزیونی گلخانه کاری از واحد پخش شبکه سه سیما به تهیه‌کنندگی علیرضا قانع است که هر هفته پنجشنبه صبح ها و جمعه شب ها بصورت زنده روی آنتن شبکه سه سیما قرار می گیرد. این برنامه هر هفته میزبان بازیگران، کارگردانان و هنرمندان مجموعه های تلویزیونی است و آخرین اخبار و اطلاعات برنامه های در دست تولید و در حال پخش را ارائه می‌‌کند. (فارس)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
مهدیرجی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۶
۰
۰
سلام
من به اتفاق خانواده برنامه گلخانه را در صبح عید مبعث دیدم كه سرشار از بی ادبی و آموزش اتلاف وقت با تمسخر و خندیدن به دیگران و.. بوده است. مخصوصا بخشی كه ساعت 11 به بعد پخش شد.
این برنامه چرا شماره اس ام اس ندارد
از آقای ضرغامی و دارابی خواهش میكنم وقتی برای تماشای این برنامه بذارند


پاسخ جام جم سیما: لطفا بیشتر توضیح بدهید كه چه بی ادبی شده است... ممنون

نیازمندی ها