تهیه‌کننده برنامه «کافه سوال» در خصوص تغییر مجری برنامه‌اش به طور موقتی توضیح داد: اضافه شدن هومن ستوده به «کافه سوال» فقط به سبب موضوع برنامه و در عین حال احساس نیاز در برنامه است؛ ضمن اینکه مژده لواسانی همچنان مجری «کافه سوال» خواهد ماند.
کد خبر: ۶۷۰۰۹۰
توضیحات تهیه‌کننده «کافه سوال» برای تغییر موقت مجری

در این زمینه عنوان کرد: ما مجری برنامه «کافه سوال» را تغییر نداده‌ایم و اگر شب گذشته-شنبه(13 اردیبهشت)- بینندگان این برنامه را با اجرای هومن ستوده تماشا کردند، لازم است بگویم آقای ستوده از این پس به تیم «کافه سوال» اضافه شده‌اند و در کنارش خانم لواسانی هم همچنان مجری برنامه خواهند ماند؛ چرا که ما 71 قسمت از «کافه سوال» را به تنهایی با اجرای ایشان به روی آنتن برده‌ایم و وی به همراه گروه زحمات زیادی برای «کافه سوال» کشیده‌اند اما طی مشورت‌هایی که داشتیم به این نتیجه رسیدیم که برای پرداختن به فصل جدیدی از برنامه یک مجری جدید اضافه کنیم تا حرف‌ها و تحلیل‌هایمان برای بیننده تکراری نشود.

وی با بیان اینکه مژده لواسانی طی هفته‌های آینده مجددا «کافه سوال» را اجرا می‌کند، خاطرنشان کرد: اضافه شدن آقای ستوده بیشتر به سبب موضوع برنامه و احساس نیاز بود، بنابراین لازم است بگویم مژده لواسانی از اجرای «کافه سوال» حذف نشده است. تنها به دلیل اینکه بحث سوخت و نفت مباحث تخصصی‌تری بودند ما تصمیم گرفتیم یک مجری جدید به این بخش اضافه کنیم.

تهیه‌کننده «کافه سوال»‌در پایان با اشاره به موضوع امشب-یکشنبه(14 اردیبهشت)- برنامه به ایسنا گفت: در حال حاضر فصل هشتم از «کافه سوال» از شبکه دو سیما در حال پخش است و فعلا روی کیفیت سوخت و سوخت‌رسانی بحث می‌کنیم؛ضمن اینکه امشب قرار است در خصوص قیمت سوخت صحبت کنیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها