برنامه «پیام ولایت» گزیده سخنان مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف را روی آنتن شبکه معارف سیما می‌برد.
کد خبر: ۶۶۶۱۳۷
پخش رادیویی درس اخلاق مقام معظم رهبری

برنامه «پیام ولایت» گزیده سخنان مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف را روی آنتن شبکه معارف سیما می‌برد.

احمد عارفخانی مدیر گروه اخبار معارفی و برنامه‌های سیاسی این رادیو گفت: برنامه پیام ولایت گزیده سخنان مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف را پخش می کند.

وی با بیان اینکه برنامه پیام ولایت یکی از پرمخاطب ترین و قدیمی ترین برنامه های این گروه است، افزود: پیامک ها و تلفن های مخاطبان گویای استقبال شنوندگان از این برنامه است و در راستای درخواست مکرر مخاطبان درباره پخش مباحث اخلاقی رهبر معظم انقلاب، برنامه پیام ولایت در روزهای شنبه به این مبحث می پردازد.

عارفخانی اضافه کرد: موضوعات اخلاقی همچون تقوای الهی و مراعات حق پروردگار، یقین، حسن خلق، عبرت گرفتن و موعظه شدن، خدمت به مردم، اجتناب از محرمات، خصوصیات حازم ترین، صالح ترین و بهترین مردم، مشاوره دادن به کار خیر، دعا برای رفع بلا، انس با خدا در آسایش و گشایش، میانه روی در هزینه کردن و انفاق، بذل جان و مال در راه دین از مباحثی است که برای پخش در این برنامه آماده شده است.

برنامه پیام ولایت کاری از گروه اخبار معارفی و برنامه های سیاسی رادیو معارف است که هر روز از ساعت 13 و 50 دقیقه پخش می شود و علاقه مندان همچنین می توانند این برنامه را از رادیو معارف بشنوند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها