ویژه‌برنامه «عطر یاس» با حضور خوانندگانی چون رضا صادقی، محمد علیزاده، فریدون آسرایی، شهرام شکوهی، مانی رهنما و حمید حامی به روی آنتن می‌رود.
کد خبر: ۶۵۶۹۳۸
خوانندگان معروف پاپ در تلویزیون

محمد تقی فاضلی، تهیه‌کننده تلویویون گفت: «عطر یاس» جنگ شبانه‌ی شبکه تهران در ایام نوروز است که از یکم فروردین - اولین جمعه‌ سال 93 - هر شب به روی آنتن می‌رود.
این برنامه روز جمعه در اولین قسمتش در سالن همایش‌های برج میلاد با حضور نمایندگان مجلس و دکتر هاشمی - رییس سازمان بهزیستی - افتتاح خواهد شد و در روزهای بعدی در فضای باز مردمی اجرا و پخش می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: رضا ایرانمنش و فرهاد فخربخش از مجریان جنگ شبانه‌ی «عطر یاس» هستند. تیتراژ این ویژه برنامه توسط رضا صادقی و امید جنتی خوانده می‌شود.

تهیه‌کننده «عطر یاس» در عین حال تأکید کرد: این ویژه برنامه با وجودی که در قالب جنگ شبانه طراحی شده است اما به ایام فاطمیه هم حتما توجه خواهد کرد. «عطر یاس» علاوه بر پخش یکسری کلیپ و میان برنامه‌های جذاب نیز با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آسایشگاه‌های بهزیستی هم دیدار خواهد کرد.

فاضلی در پایان گفت: ویژه برنامه «عطر یاس» با مشارکت برج میلاد و سازمان بهزیستی ساخته شده است. این برنامه قرار است به مدت 15 شب بین ساعت 19 تا 22 از شبکه تهران به روی آنتن برود./ ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها