بیایید آخر سالی یک نگاهی به خودتان بیندازید و اگر باعث و بانی همه دعوا‌ها هستید یکبار برای همیشه عادت‌های بد خود را کنار بگذارید.
کد خبر: ۶۵۶۶۴۹

یعنی چه که تا​ چیزی می‌شود سگرمه‌هایتان را توی هم می‌کنید و زیر لب می‌غرید و استدلالتان هم این است که مرد باید جذبه داشته باشد.

این چه رویه‌ای است که هرچیز جلویتان می‌گذارند مثل طلبکارها می‌خورید و لم می‌دهید بدون این‌که تشکری بکنید.

این عادت گذاشتن پاهایتان روی میز را از کدام فیلم یاد گرفته‌اید؟ به نظر شما جای کف پای عرق کرده آدم آنجاست که میوه و شیرینی را می‌گذارند؟

بیایید کمی منصفانه به خود و برخوردهای خود فکر کنید.

اگر همه این کارها را همسرتان در حق شما می‌کرد با او چه رفتاری می‌کردید؟

می‌بینید که همسر شما بسیار انسان منصف و با گذشتی است که تا این حد با شما راه می‌آید و فقط به غر‌زدن اکتفا می‌کند.

بیایید برای همیشه مثل «کبری» یک تصمیم به‌یاد‌ماندنی​ بگیرید و آن این باشد که طوری با دیگران رفتار کنید که می‌خواهید با شما رفتار کنند.

بیایید عبارت «همه‌اش تقصیر تو​ست» را فراموش کنید و به جای آن هر وقت می‌بینید نزدیک است تنشی به وجود بیاید به خود بگویید:

«من متعهد هستم یک زندگی مشترک خوب و رضایت‏بخش بسازم. باید ببینم کجا اشتباه کرده‌ام.»

خوب است بدانید تنها چیزی که ممکن است بتوانیم آن را کنترل کنیم رفتار خودمان است نه رفتار و منش و کنش دیگران. تازه اگر از ته دل تصمیم نگرفته باشید روی تغییر خودتان هم زیاد حساب نکنید.

تغییر کردن کار آسانی نیست. شما به عادت‌هایتان وابسته می‌شوید و این دل بریدن از عادت تا جایی سخت است که قدیمی‌ها می‌گفتند: «ترک عادت موجب مرض است.»

تا شما تغییر نکنید رابطه‌تان تغییر نمی‌کند. پس سعی کنید متناسب با هر تغییری در زندگی، تغییر مثبتی نیز در خود ایجاد کنید.

زندگی، طولانی‌ترین بازی است که تجربه می‌کنید. پس باید به اندازه کافی در آن هیجان، صمیمیت و روابط گرم و جذابیت ایجاد کنید که یک زندگی زناشویی طولانی و توام با موفقیت و جاذبه داشته باشید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها