آتلتیکو مادرید و میلان ایتالیا امشب در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه کالدرون مادرید به مصاف یکدیگر می روند.
کد خبر: ۶۵۴۵۵۳
انگیزه های سیمئونه و سیدروف برای پیروزی

سایت جام جم ورزشی - دیگو سیمئونه در نشست خبری پیش از دیدار امشب تیمش مقابل میلان اعلام کرد که انتظار دارد میلان در بهترین شرایطش برای حضور در دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باشد. وی در این باره اظهار داشت: میلان باشگاه بسیار قدرتمندی است. آنها تجربه حضور در این مسابقات را دارند و بازیکنانی با استعداد فراوان دارند. بدون در نظر گرفتن نتیجه دور رفت، میلان تیمی خطرناک در بازی‌های حساس است. باید ببینم بازیکنان پس از دیدار مقابل سلتاویگو چگونه ریکاوری می‌کنند و پس از تمرین تصمیم می‌گیرم که کدام بازیکنان در ترکیب اصلی قرار بگیرند. دیگو کاستا، گودین و آردا به تیم برمی‌گردند و تغییرات بیشتری هم ممکن است در تیم رخ دهد.

وی ادامه داد: انتظار دارم میلان در بهترین شرایطش باشد. مسابقه سختی داریم زیرا آنها توانایی‌های زیادی دارند و بازیکنان بزرگ این تیم بدون توجه به شرایط فعلی خودشان را نشان خواهند داد. بالوتلی بازیکنی است که می‌تواند نتیجه بازی را تغییر دهد اما میلان او را قوی‌تر کرده‌ است. کانال‌های آن‌ها برای رساندن توپ به او خیلی خطرناک است. اگر به هریک از بازیکنان میلان فضا بدهید خطرناک می‌شوند و تلاش می‌کنیم این فضا را از آنها دریغ کنیم.

سرمربی اتلتیکو مادرید خاطرنشان کرد: به خاطر نتیجه دور رفت برتری کمی نسبت به میلان داریم و آنها برای گلزنی به این مسابقه می‌آیند. باید بازی را کنترل کنیم. نتیجه به عملکرد ما در خط میانی بستگی دارد. بازی باز برای میلان مناسب‌تر است. باید بیشترین استفاده را از فضاها بکنیم. ویژگی بازیکنان میلان آنها را به یک تیم هجومی تبدیل کرده است.

همچنین کلارنس سیدورف که به تازگی هدایت میلان را به دست گرفته بر این باور است که اتلتیکو مادرید شانس خوبی برای راهیابی به مرحله بعد دارد اما تیم او نیز سعی خواهد کرد خود را در رقابت‌های اروپایی نگه دارد.

سیدورف در این زمینه گفت: بارها در شرایطی مشابه قرار داشته‌ام که تیمم شانسی برای رسیدن به مرحله بعد نداشته است اما در همان سال‌ها عناوین بزرگی را هم کسب کردیم. شانس نخست رسیدن به مرحله بعد بدون شک اتلتیکو مادرید است. آنها شرایط بهتری دارند. به عقیده من هر دو تیم درست همانند دیدار رفت در زمین ظاهر خواهند شد. اتلتیکو برتری محسوسی نسبت به ما دارد اما ما نیز سعی خواهیم کرد در رقابت‌های اروپایی باقی بمانیم. بدون شک نسبت به دیدار رفت تغییرهایی در تیم اعمال خواهم کرد تا بتوانیم نتیجه بهتری بگیریم.

سیدورف در ادامه تاکید کرد: باید از ابتدای بازی تا انتها بجنگیم و با قلب‌هایمان مقابل اتلتیکو حضور پیدا کنیم. این موضوع قبل از تاکتیک تیمی، اهمیت بالایی دارد. در دیدار برگشت هم هدف ما همانی است که در دیدار رفت بود. این بار سعی می‌کنیم گل بزنیم تا بتوانیم خودمان را در شرایط بسیار بهتری قرار دهیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها