مویس: در این فصل می‌توانیم یک قهرمانی به دست آوریم

یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان در شب سوم

منچستریونایتد که امسال با نتایج ضعیف همه را شگفت‌زده کرده است، برای راضی نگه داشتن هوادارانش فقط چشم به لیگ قهرمانان اروپا دارد.
کد خبر: ۶۴۹۶۶۵

دور رفت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب با انجام دو بازی ادامه می‌یابد که در یکی از مهم‌ترین آنها منچستریونایتد در آتن به مصاف المپیاکو یونان می‌رود. این چهل و یکمین بازی منچستری‌ها بدون سرالکس فرگوسن است. در 40 بازی قبلی، ده باخت و هشت تساوی در کارنامه این تیم رقم خورده که حداقل در این ده سال اخیر بی‌سابقه بوده است. با این نتایج ناامیدکننده، منچستریونایتد از جام حذفی انگلیس کنار رفته است و در لیگ هم فعلا در رده ششم قرار دارد. از طرفی فاصله 11 امتیازی‌اش با لیورپول چهارم جدولی برای هواداران منچستر فقط یک معنا دارد؛ این‌که شاید پس از سال‌ها تیمشان نتواند سهمیه حضور در رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان را به دست آورد. در این شرایط شاید درخشش در رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان، تنها فرصت دیوید مویس برای اثبات شایستگی‌هایش باشد.

منچستریونایتد و المپیاکو تا پیش از این چهار بار با هم روبه‌رو شده‌اند که هر چهار بازی به نفع قرمزپوشان منچستر به پایان رسیده است. البته مویس بهتر از هر کس دیگر می‌داند که نباید فریب این نتایج را بخورد. حریف امشب منچستریونایتد با میشل مربی اسپانیایی‌اش، یکی از بهترین تیم‌های این چند سال اخیر یونان است.

المپیاکو در لیگ یونان، طی 26 هفته گذشته 24 پیروزی و دو تساوی به دست آورده تا تنها تیم بدون شکست این رقابت‌ها باشد. آنها در لیگ قهرمانان اروپا هم در گروهی که پاری‌سن‌ژرمن صدرنشین شد، تیم بنفیکای پرتغال را از پیش رو برداشتند تا به مرحله حذفی صعود کنند. تنها بازیکن انگلیسی ترکیب المپیاکو، روی کارول است که چهار سال (از 2001 تا 2005) درون دروازه منچستریونایتد ایستاد و 49 بار با پیراهن این تیم بازی کرد و حالا باید دید آیا دروازه‌بان سابق منچستریونایتد سد راه این تیم خواهد شد یا شیاطین سرخ با وجود نتایج ناامیدکننده‌‌شان در لیگ برتر جزیره، در لیگ قهرمانان اروپا می‌خواهند یک مدعی تمام عیار باشند.

در آستانه دیــدار منچستــریونایتد و المپیاکو در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دیوید مویس از آمادگی تیمش برای مقابله با تیم یونانی خبر داد. مویس با اشاره به آمادگی بالای گلزنان تیمش یعنی فن پرسی و رونی گفت: منچستر با تمام قوا به مصاف المپیاکو می‌رود. خیلی مهم است که از همان دقیقه ابتدایی بازی، کنترل همه چیز را در دست بگیریم.

بخش مهم برنامه‌های من در همان دقایق نخست اجرا می‌شود. وی افزود: منچستر باید این مرحله را هم پشت سر بگذارد. ما در شرایطی هستیم که هر روز بیش از قبل باید به هواداران اطمینان بدهیم که در این فصل می‌توانیم یک قهرمانی بزرگ به دست بیاوریم.

در دیگر بازی امشب لیگ قهرمانان اروپا، زنیت‌سن‌پترزبورگ به مصاف بورسیادورتموند آلمان می‌رود. هر دو بازی ساعت 23 و 15 دقیقه به وقت تهران برگزار می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها