کاترین اشتون برای مذاکره با بچه‌های مهدکودک به «کوی نشاط» رادیو ایران می‌آید.
کد خبر: ۶۴۷۶۸۰
کاترین اشتون به رادیو ایران می‌آید

به گزارش مهر، امیر عباس اشرف مسئول دفتر طنز رادیو ایران با اعلام این خبر گفت: در برنامه طنز «کوی نشاط» این هفته در آیتم شاد قصه گویی بچه های مهد کودک کوی نشاط با کاترین اشتون در جلسه «مهدکودک + 1» مذاکره می کنند که بازیگران آن اردشیر منظم، ناهید امیریان، آسیه گرجی، گیلدا حمیدی، مژگان عظیمی و ویدا شهشهانی هستند.

نمایش آلن سلون در بیمارستان روانی با بازی محمد مهدی بهنام و مهدی صباغی، ترک اعتیاد با ورزش با بازی سعید محبی و محسن یگانه، اجبار معاینه بیماران در 4 دقیقه و قانون جدید بیمه با بازی عباس محبی و محمود رضا قدیریان، آقای شهروندی در پی شکار کبوتر برای کسب پروتئین برای خانواده!! با بازی تورج نصر در نقش آقای شهروندی و صنم صالحی، رژیم غذایی مقراض چی با بازی اردشیر منظم و آسیه گرجی از دیگر بخش های این برنامه طنز است.

اشرف در پایان عنوان کرد: در این هفته ترانه های شاد و طنز درباره هیبت ورزشکار و افزایش قیمت و خرید خانه با صدای رامین جواد پور و ترانه چاقالو پخش می شود.

«کوی نشاط» با نویسندگی شاهرخ باقری نژاد، عباس محبی و زهرا ادراکی، صدابرداری علی رضا آزادگان مهر، کارگردانی محمود صابری و آهنگسازی مجتبی تیموری پنج شنبه اول اسفندماه 92 از ساعت 9 صبح بر روی موج 90 fm از رادیو ایران پخش می شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها