بازیکن مهم قلعه‌نویی دیدار با ازبکستان را از دست داد

بدشانسی جهانبخش کامل شد

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: تفکر محتاطانه قلعه‌نویی عامل شکست استقلال مقابل مس کرمان بود.
کد خبر: ۶۴۳۰۸۵
انتقاد از قلعه نویی این بار از درون باشگاه!

حسن زمانی درباره شکست 2 بر یک استقلال مقابل مس کرمان و بازماندن این تیم از راهیابی به فینال جام حذفی اظهار داشت: به نظرم استقلال به امیر قلعه‌نویی باخت. تفکر محتاطانه قلعه‌نویی عامل شکست استقلال مقابل مس کرمان بود و از مربی توانمندی چون او انتظار نداشتیم چنین تفکری را پیاده کند.

عضو هیات مدیره استقلال با بیان اینکه بیشترین لطمه از این شکست به سوابق سرمربی استقلال وارد می‌شود، افزود: قلعه‌نویی خیلی راحت می‌توانست با گذشتن از سد تیم مس، قهرمانی جام حذفی را به سایر جام‌هایی که کسب کرده بود، اضافه کند اما به راحتی از کنار آن گذشت. امیدوارم این شکست برای قلعه‌نویی تجربه‌ای باشد تا به راحتی از هیچ جامی نگذرد و ان‌شاء‌الله با فتح جام لیگ برتر جبران مافات کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال با اشاره به ناراحتی هواداران از شکست این تیم مقابل مس کرمان به تسنیم گفت: استقلال روز گذشته اصلاً در حد خودش نبود و بازی ضعیفی را به نمایش گذاشت. به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال چنین بازی و برنامه‌ای را با توجه به سوابق قلعه‌نویی از این تیم ندیده بودم. بنابراین به تماشاگران حق می‌دهم که بخواهند به نوع بازی تیم‌شان اعتراض کنند.

newsQrCode
برچسب ها: قلعه نویی
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها