معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور از محمدمهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش جهت تلاش برای انعکاس زیبا و معنادار مفاهیم زیست محیطی در ساخت برنامه ها ی زیست محیطی تقدیرکرد
کد خبر: ۶۴۱۱۵۷
تجلیل معاون رئیس‌جمهور از مدیر شبکه آموزش سیما

به مناسبت هفته هوای پاک جشنواره کودک، نوجوان و هوای پاک از 6 بهمن لغایت 9 بهمن ماه در پارک طبیعت پردیسان ویژه دانش آموزان مدارس استان تهران و با حضور خانواده ها و اقشار مختلف مردم برپا شد.
مراسم اختتامیه جشنواره کودک،نوجوان و هوای پاک که با حضور معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، از محمد مهدی قاسمی مدیر شبکه آموزش، سارا روستاپور (خاله سارا) مجری برنامه گل آموز شبکه آموزش، امیر قمیشی تهیه کننده و رضا رفیع مجری طنز قندپهلو مورد تقدیر سازمان حفاظت محیط زیست قرار گرفتند.
از برنامه "گل آموز" به دلیل پرداختن به موضوع وارونگی هوا و ترویج فرهنگ استفاده از وسایل نقلیه و با تاکید بر آموزش راهکار های کاهش آلودگی هوا در قالب مفاهیم ساده و در فضای شاد به کودکان و نوجوانان،تقدیر شد.
همچنین از برنامه طنز "قندپهلو" به دلیل اهتمام به لزوم حفاظت از محیط زیست انسانی به خصوص موضوع آلودگی هوا و محیط زیست شهری در جشنواره کودک،نوجوان و هوای پاک تقدیر شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها