پخش سری جدید مجموعه مستند «ما نیز روزگاری» که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی حاجعلی محمدی تولید شده، از این هفته از شبکه مستند آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۳۹۱۹۲

این مجموعه در سری جدید خاطرات «محسن رفیق‌دوست» را در 41 قسمت آماده کرده و خاطرات کودکی تا نوجوانی، فعالیت‌های سیاسی، مبارزه‌های انقلابی و فعالیت‌های این چهره شناخته شده سیاسی کشور را در سال‌های انقلاب از زبان خودش روایت می‌کند.

در سری جدید «ما نیز روزگاری» توجه بیشتری به صحنه‌های بازسازی شده است و حامد شیخی در نقش جوانی این مبارز انقلابی ایفای نقش می‌کند؛ ضمن این که رفیق‌دوست خاطرات منحصربه‌فردی از تاریخ انقلاب و بخصوص آشنایی با معمر قذافی، دیکتاتور سابق لیبی دارد که برای اولین‌بار در این مستند بیان خواهد شد.

حمیدرضا طاهری به عنوان تصویربردار، منصور شهباززاده صدابردار و آرمین احمدعلی‌خان به عنوان نورپرداز با «ما نیز روزگاری» همکاری دارند.

قسمت اول مجموعه 13 قسمتی «یک روز خوب» ساخته رضا خوشدل‌راد نیز امشب از شبکه مستند پخش می‌شود.

«یک روز خوب» به معرفی انسان‌های معمولی می‌پردازد که زندگی سختی دارند، اما یک نکته خاص معنوی در زندگی‌شان است. این مستند هربار روایتگر گوشه‌ای از زندگی آدم‌های معمولی است که بسیار تلاش می‌کنند و سختی می‌کشند و با معنویت از پس مشکلات برمی‌آیند.رضا خوشدل‌راد، امیررضا زیتونی و فرید پناه‌نژاد کارگردانان «یک روز خوب» هستند که قسمت اول آن امشب ساعت 18 و 25 دقیقه از شبکه مستند پخش می‌شود.

مستند «درد مشترک» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی احمد ظریف‌رفتار که سه‌شنبه‌ها ساعت 22 و 30 دقیقه از شبکه مستند پخش می‌شود، امشب بخشی با عنوان «در جستجوی آرامش» را به مخاطبان خود ارائه می‌کند که به موضوع اضطراب و تاثیر آن بر زندگی انسان امروزی می‌پردازد. در این مستند کارشناسان و مردم عادی از تجربیات خود راجع به استرس و نقش آن در روحیه انسان معاصر و خودشان می‌گویند و از عوامل استرس‌زا از دوران جنینی و تحت‌تاثیر زندگی مدرن شهری خواهند گفت.

این مستند به تهیه‌کنندگی و کارگردانی احمد ظریف‌رفتار تولید شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها