شباهت‌ مجید صالحی با آقای بازیگر در «باغ سرهنگ»

کد خبر: ۶۳۷۵۵۳
شباهت‌ مجید صالحی با آقای بازیگر در «باغ سرهنگ»

مجید صالحی که شنبه شب (بیست و هشتم دی ماه) برای چندمین بار دچار عارضه قلبی شده بود، از بهبود وضع جسمی‌اش خبر داد و درباره شباهت‌های نقشی که در سریال «باغ سرهنگ» بازی می‌کند، با شخصیت عزت‌الله انتظامی توضیح داد.

صالحی، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران درباره وضع سلامت خود با توجه به این‌که چند روز قبل برای چندمین بار دچار ناراحتی قلبی شده بود، به مهر گفت: خوشبختانه اکنون وضع جسمانی مناسبی دارم و سرحال هستم.

بازیگر مجموعه معروف «مجید دلبندم» درباره دلایل مشکلاتی که در چند ماه اخیر برای قلبش ایجاد شده است، توضیح داد: بخشی از کسالتی که طی این چند مدت برایم پیش آمده به خاطر فشار کاری است، چون صبح‌ها سر فیلمبرداری و شب‌ها مشغول اجرا روی صحنه تئاتر بودم و امتحانات دانشگاهم نیز آغاز شده بود و باید خودم را برای آنها هم آماده می‌کردم.

صالحی درباره حضورش در سریال «باغ سرهنگ» به کارگردانی فلورا سام که از شبکه تهران پخش می‌شود و نقشی که بازی کرده، بیننده را یاد عزت‌الله انتظامی می‌اندازد، گفت: من ارادت ویژه‌ای به استاد انتظامی دارم و حتی در مجموعه تلویزیونی «موج و صخره» که کارگردانی آن را به‌عهده داشتم، در سکانسی ارادت خودم را به ایشان نشان دادم. اگر این شباهت بین بازی من و شخصیت آقای انتظامی در سریال «باغ سرهنگ» به وجود آمده، باعث افتخارم است، اما خودم متوجه این شباهت در بازی نشده بودم.

وی یادآور شد: قرار بود شخصیت روح سرهنگ در این سریال یک فرد تهرانی اصیل با لهجه تهرانی باشد که این شخصیت ناخواسته شباهت‌هایی چه در بازی و چه گریم به آقای انتظامی پیدا کرده است، البته در نهایت باز هم تاکید می‌کنم این شباهت در بازی باعث افتخار من است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
سارانریمانی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
۱
۰
من خیلی این فیلم را دوست دارم من ارسلان وهادی و اعظم خانوم را دوست دارم.
من اسم ساسان را خیلی دوست دارم . من جوانی های رحمت را خیلی خیلی دوست دارم.
امیر
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
۱
۱
سركار خانم فلور سام شما فكر كنم بیشتر فیلمهای تخیلی می بینید و در ضمن كسی كه ضربه مغزی می شود فوری بهوش می آید و راه می رود و حرف می زند تازه از دیالگ های دیگر بازیكنان سینما هم در فیلمتان استفاده نكنید برای اینكه خنده مردم را در بیاورید برای همین هیچوقت نتوانستید فیلم با مخاطب زیاد درست كنید رو كارتان بیشتر دقت كنید از بازیگران حرفه ای استفاده می كنید و لی مثل كارگردانان دیگر دنبال این هستید فیلمی ساخته باشید در ضمن از بازی كردن نیما فلاح واقعا بعد از این همه بازی كردن بیشتر انتظار نمی رفت ایشان خیلی هنوز آماتور هستند و همینطور همسرشان حركات ضعیف بازی و تكه كلامهای كوچه بازاری به همدیگر كه این حركات باب شده .در بین دانش آموزان و دختران جامعه برای شما واقعا متاسف هستم فیلمتان ببخشید در پیت بود .

نیازمندی ها