چهارمین دوره جشنواره مردمی فیلم عمار شامگاه گذشته با حضور آیت‌الله جنتی، دبیر شورای نگهبان در سینما فلسطین تهران به کار خود پایان داد.
کد خبر: ۶۳۴۷۲۵

به گزارش تسنیم، در این مراسم از فرج‌الله سلحشور به پاس یک عمر مجاهدت فرهنگی تجلیل شد.

جمال شورجه، ابوالقاسم طالبی، حسن عباسی، جهانگیر الماسی، ناصر هاشم‌زاده، نادر طالب‌زاده، محمدرضا عباسیان، حبیب احمدزاده، سعید قاسمی و خانواده شهید احمدی روشن از حاضران در مراسم اختتامیه بودند.

حامد زمانی نیز در مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره مردمی فیلم عمار ترانه جدیدی با نام «پایداری» را اجرا کرد. این خواننده ترانه «گزینه های روی میز» را در افتتاحیه جشنواره عمار برای نخستین بار خواند که با استقبال مخاطبان همراه شد. این قطعه موسیقایی به شهیدان هسته‌ای مصطفی احمدی روشن و مجید شهریاری تقدیم شده است.

وحید جلیلی، رئیس جشنواره فیلم عمار در مراسم اختتامیه گفت: ما در این جشن گردهم آمدیم تا این نقطه آغازین موج نو در سینمای انقلاب اسلامی را ارج بگذاریم، انقلاب اسلامی خدمات بزرگی به سینمای ایران کرده است و مطمئنا سینما هم خدمات زیادی به انقلاب کرده است که می‌توان از جمله آثار دوره دفاع مقدس گفت. اما پرسشی که اینجا وجود دارد، این‌که ظرفیت‌ها چقدر بوده است و چه مقدار از این ظرفیت‌ها استفاده شده است. جشنواره عمار آمده است که این فاصله را پر کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها