روی خط جام​جم ورزشی

استقلال مهمان ذوب‌آهن شد

درحالی که امروز قرار است قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی برای تعیین تیم‌های میزبان برگزار می‌شود، روز گذشته غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای خطاب به مدیران دو باشگاه استقلال و ذوب‌آهن، تیم اصفهانی را به عنوان میزبان این دیدار معرفی کرد.
کد خبر: ۶۳۲۵۵۷

در توضیح دلایل میزبانی ذوب‌آهن آمده است: با توجه به آیین‌نامه برگزاری مسابقات جام حذفی، هر تیم در مرحله اول و دوم پی در پی میزبان یا مهمان باشد، در بازی سوم قرعه‌کشی لازم نیست و تیمی که بیشترین میزبانی را داشته باشد به طور خودکار مهمان خواهد بود. به این ترتیب دیدار دو تیم ذوب‌آهن و استقلال در مرحله یک چهارم جام حذفی روز اول بهمن ماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار خواهد شد. تکلیف تیم‌های میزبان سه دیدار دیگر این مرحله میان پرسپولیس ـ فولاد، تراکتورسازی ـ راه‌آهن و صنعت نفت ـ مس پس از قرعه‌کشی امروز مشخص می‌شود.‌

آغاز نیم‌فصل دوم لیگ برتر بسکتبال

پس از دو هفته استراحت، تیم‌های لیگ برتر بسکتبال از امروز رقابت خود را در نیم فصل دوم آغاز خواهند کرد. در حساس‌ترین بازی هفته دوازدهم ذوب‌آهن در اصفهان میزبان پتروشیمی مدافع عنوان قهرمانی است. بازی رفت دو تیم با پیروزی ماهشهری‌ها به پایان رسید و حالا ذوب‌آهن در حضور تماشاگرانش امیدوار است بتواند آن شکست را جبران کند. در دیگر مسابقه حساس همیاری زنجان باید در خانه به مصاف مهرام، تیم دوم جدول برود. اکنون پتروشیمی، تیم بدون شکست نیم فصل نخست و صدرنشین کنونی لیگ است و مهرام با یک شکست سایه به سایه‌شان حرکت می‌کند. دانشگاه آزاد و ذوب‌آهن هم در رده‌های بعدی جدول رده‌بندی قرار دارند. برنامه کامل هفته دوازدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

افرا خلیج فارس ـ فولاد ماهان (ساعت 15)، هفت الماس قزوین ـ شهرداری گرگان، استقلال زرین قشم ـ صنایع پتروشیمی، همیاری زنجان ـ مهرام تهران، ذوب‌آهن اصفهان ـ پتروشیمی بندرامام (ساعت 16)، نیروی زمینی ـ دانشگاه آزاد (ساعت 17)‌

محرومان هفته بیست و دوم لیگ برتر

دو تیم پرسپولیس و مس کرمان با اعلام سازمان لیگ بیشترین تعداد بازیکنان محروم را دارند. کمیته مسابقات سازمان لیگ، اسامی محرومان هفته بیست و دوم لیگ برتر را به شرح زیر اعلام کرد:محمد رضا خلعتبری و رضا حقیقی (پرسپولیس)، امید ابراهیمی (سپاهان)، حمید جوکار (فجر سپاسی)، روح‌الله سیف‌اللهی مقدم (داماش)، محمد وحید اسماعیل بیگی و محمد آبشک (مس)، محمد رضا ناصحی (سایپا)، هادی شکوری (صبا).‌/‌سایت فدراسیون

لواندوفسکی رسما مونیخی شد

مهاجم ملی‌پوش و لهستانی بورسیا دورتموند از اول جولای سال جدید میلادی (دهم تیر 93) بازیکن بایرن مونیخ محسوب می‌شود.

پس از شرکت روبرت لواندوفسکی در تست پزشکی روز گذشته باواریایی‌ها،‌ قرارداد او با تیم صدرنشین آلمان منعقد شد. با اعلام رسمی باشگاه مونیخی، این ستاره از ابتدای جولای 2014 بازیکن این تیم محسوب شده و در تمرینات فصل آینده بایرن شرکت خواهد کرد.

لواندوفسکی بنا داشت فصل تابستان همراه ماریو گوتسه از دورتموند به تیم پپ گواردیولا منتقل شود، اما با مخالفت زردپوشان موفق به انجام چنین کاری نشد.

ونگر: تاتنهامی‌ها قصد آزار ما را داشتند

در جام حذفی انگلیس تیم آرسنال در شرایطی با دوگل تاتنهام را مغلوب کرد که فرمالن و تئو والکات با حرکاتی موجب خشم و ناراحتی هواداران تاتنهام شدند.

آرسن ونگر، سرمربی تیم آرسنال با ستایش عملکرد تیمش گفت: فکر نمی‌کنم محرومیتی در انتظار والکات باشد. همه چیز در تصاویر تلویزیونی مشخص است. هواداران حریف به او حمله کردند. امیدوارم او را محروم نکنند و آسیب‌دیدگی‌اش هم جدی نباشد. پس از پایان دیدار هم به تصاویر تلویزیونی نگاه کردم. والکات به هیچ وجه عصبانی نبود. فرمالن نیز در برگرداندن بنر تاتنهام منظوری نداشت.وی افزود: آرسنال در این فصل علاوه بر لیگ برتر از جام حذفی هم چشم‌پوشی نمی‌کند.

گل‌های آرسنال مقابل تاتنهام را سانتی کازورلا در دقیقه 31 و توماس روسیچکی در دقیقه 62 به ثمر رساندند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها