تحقیق، پشتوانه ادبیات جدید در رسانه ملی

معاون برنامه‌ریزی و نظارت صداوسیما گفت: حرکت‌های جدید پژوهشی و تحقیقی، ادبیات جدیدی در تولیدات صداوسیما پدید آورده است.
کد خبر: ۶۲۵۵۰۵

به گزارش ایسنا، حسن خجسته، معاون برنامه‌ریزی و نظارت سازمان صداوسیما گفت: با حرکت جدید پژوهشی و تحقیقی که طی چند سال اخیر در رسانه ملی انجام شده، ادبیات جدیدی در مسیر حمایت و پشتیبانی از تولیدات صداوسیما شکل گرفته و یک نظام فکری منسجمی ایجاد شده است.

خجسته که درحاشیه دیدار از نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی مدیریت آموزش و پژوهش معاونت برنامه‌ریزی و نظارت صداوسیما سخن می‌گفت، افزود: کارهای بسیارخوب تحقیقی و پژوهشی موجب اعتبار و آبروی سازمان و اصلاح سیستم خواهد شد.

معاون برنامه‌ریزی و نظارت صداوسیما با بیان این نکته که در نقد موضوعاتی چون موسیقی کارهای مفصل و با اهمیتی انجام شده است، گفت: خوشبختانه طی چندسال گذشته پژوهشگران رسانه ملی کارهای تحقیقاتی باارزشی را برای سازمان انجام داده‌اند که عوامل تولید ازجمله کارگردان‌ها، تهیه‌کنندگان و شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی می‌توانند از آن استفاده کنند.

خجسته با اشاره به این‌که در حوزه ارزیابی کار جدیدی انجام شده است، اظهار کرد: با بهبود کیفی کار در مرکز نظارت و ارزیابی، امید می‌رود با توانمندی که این مرکز دارد بتواند طی دو سال آینده یک روزنامه سینمایی و تلویزیونی مستقل داشته باشد و از این طریق به تولید آثار تلویزیونی کمک کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها