پیراهن مالدینی 300 میلیون تومان فروخته شد

در حراج پیراهن پائولو مالدینی بیش از 300 میلیون تومان پول جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۶۲۴۷۵۶
پیراهن مالدینی 300 میلیون تومان فروخته شد

پیراهن پائولو مالدینی که در پایان دیدار دوستانه بین پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان در اختیار پایان رأفت قرار گرفته بود دیروز به حراج گذاشته شد.در این مراسم که حراج به صورت همت عالی انجام می‌شد بیش از 300 میلیون تومان پول جمع‌آوری شد.

150 میلیون تومان از این مبلغ را حسین هدایتی داد. سپس افراد حاضر در این مراسم مثل حمید استیلی،‌ پایان رأفت، حبیب کاشانی، محمود زادمهر، کوروش برمک، بهنام ابوالقاسم‌پور و چند تن از خوانندگان و بازیگران تلویزیونی این پیراهن را امضا کردند و قرار شد آن را به موزه ملی ایران انتقال دهند.

*حاشیه‌های مراسم اهدای پیراهن مالدینی


در این مراسم بهنام ابوالقاسم‌پور،‌محمد رویانیان، حسین کلانی، زادمهر، حبیب کاشانی، حمید استیلی،مومنی، حسین هدایتی، پایان رأفت از جمله افراد فوتبالی بودند که حضور داشتند همچنین علی لهراسبی، کوروش لرستانی و مهدی مقدم از جمله افراد هنری حاضر در این مراسم بودند و  محمد هادی ایازی معاون شهرداری تهران و طلا نماینده مجلس از جمله افراد سیاسی حاضر در این مراسم بودند.
 

 

/Media/Image/1392/09/20/635223218395073977.jpg


* گروه ناشنوایان در این مراسم برنامه‌ای را اجرا کردند.

*
حبیب کاشانی صحبت‌های کوتاهی در این مراسم انجام داد که چندین بار اسم حمید استیلی را به زبان آورد همچنین حسین کلانی هم صحبت‌های کوتاهی داشت که اعلام می‌کرد برگزاری چنین مراسمی برخواسته از شاهین و پرسپولیس است.

*
حدود 300 نفر از مردم در این مراسم حاضر شده بودند.
*
لیدرهای استقلال و پرسپولیس در این مراسم حضور داشتند که سر و صداهایی در سالن به وجود آوردند که همین موضوع باعث اعتراض مردم شده بود.
*
پس از پایان مراسم ازدحام زیادی روی سن به وجود آمده بود به گونه‌ای که اکثر افرادحاضر در سالن روی سن رفته بودند و بی‌نظمی‌هایی در سالن به وجود آمده بود.

/Media/Image/1392/09/20/635223218262536377.jpg


* عده‌ای از کارتن‌خواب‌های تهران پولی را به این مراسم اهدا کردند. همچنین یک بانو حلقه ازدواج خود را اهدا کرد. یکی از رانندگان تاکسی خرجی روزانه خود را به این مراسم اهدا کرد.
*
مردم با پیراهن مالدینی عکس یادگاری گرفتند. همچنین بازار عکس و امضا با هنرمندان داغ بود. (فارس)

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
farhad
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
۰
۰
كاش به جای این كمك ها و اینجور ادا بازی ها به كمیته امداد كمك میكردن
نوید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
۰
۰
خدا رو شكر كه مردم نشون دادن بر عكس خیلی از این ورزشی ها و مجریها، عزت نفس دارن و به خاطر شورت یا شلوار یا پیرهن كسی پول نمی دن....حالا این نمایش و ادا بازی ها رو خود فوتبالی ها رونق دادن كه به خودشون مربوطه....
نوید
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۳
۰
۰
خدا رو شكر كه مردم نشون دادن بر عكس خیلی از این ورزشی ها و مجری ها، عزت نفس دارن و به خاطر شلوار یا پیرهن كسی پول نمی دن....حالا این نمایش و ادا بازی ها رو خود فوتبالی ها رونق دادن كه به خودشون مربوطه....
نوید
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۷
۰
۰
با اینكه مالدینی بازیكن مورد علاقه من بوده اما واقعا تاسف باره ، این همه ما آثار ملی و شاهكارهایی از صنایع دستی داریم كه داره از كشور خارج میشه اونوقت لباس یك بازیكن كه 1 ساعت تو تنش بوده با این مبلغ به موزه آثار ملی میره،

نیازمندی ها