پس از هت تریک ستاره ولزی

آنچلوتی: بیل فراتر از عالی بود

ستاره ولزی بالاخره آن روی فوق العاده خودش را به مادریدی ها نشان داد .
کد خبر: ۶۲۱۱۷۸
آنچلوتی: بیل فراتر از عالی بود

سایت جام جم ورزشی- پس از دیدار رئال و وایادولید سه نفر از گرث بیل خیلی تعریف کردند. یکی سرمربی رئال ، یکی رییس باشگاه رئال و یکی هم خود گرث بیل!

آنچلوتی: بیل فراتر از عالی بود

کارلو آنچلوتی سرمربی تیم رئال مادرید پس از پیروزی چهار بر صفر تیمش مقابل وایادولید در هفته پانزدهم لالیگا عملکرد گرث بیل ستاره ولزی تیمش را ستود.

بیل در این دیدار هت تریک کرد تا مرد اول میدان باشد. درخشش او باعث شد که غیبت کریستیانو رونالدو چندان به چشم نیاید. آنچلوتی گفت: بیل بازیکن بسیار مهمی برای ماست. او دوران وفق دادن خودش با رئال را پشت سر گذاشته و اکنون به یک ستاره کامل تبدیل شده است. او مقابل وایادولید فراتر از عالی بود. سرمربی رئال مادرید  افزود: دی ماریا هم در این دیدار عالی بود. او بازیکن خطرناکی است و در هر جای زمین قرار بگیرد می تواند بدرخشد.

بیل: به بازیکن بهتری تبدیل می شوم

همچنین گرث بیل نیز گفت: به نظر من رئال مادرید بهترین باشگاه کنونی جهان است. ما بهترین بازیکن و بهترین استادیوم دنیا را در اختیار داریم و همه چیز در اینجا عالی است. وی افزود: زمانی که با رئال قرارداد امضا می کردم اطمینان داشتم که به بازیکن بهتری تبدیل می شوم و با هت تریکی که در مقابل وایادولید داشتم اطمینان بیشتری نسبت به این موضوع پیدا کردم. من اکنون خیلی آماده شده ام و امیدوارم بتوانم در هفته های آینده هم بهتر شوم.

پرس: بیل شگفت زده ام کرد

فلورنتیو پرس رییس باشگاه رئال مادرید نیز از هت تریک بیل کاملا ذوق زده شده است. وی گفت: بیل شگفت زده ام کرد. او در غیاب رونالدو کاملا درخشید و نشان داد که کاملا با دیگر بازیکنان هماهنگ شده است. پرس تصریح کرد: حتی اگر بیل هت تریک نمی کرد باز هم ارزش این را داشت که گران قیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها