شکست سه بر یک ناپولی ایتالیا در خانه بورسیا دورتموند از دیگر نتایج جالب توجه مرحله برگشت لیگ قهرمانان اروپاست.
کد خبر: ۶۱۹۸۳۸
بنیتس: همه چیز به ضرر ما پیش رفت

رافائل بنیتس سرمربی ناپولی در مورد این دیدار گفت: بدون هیچ شکی باید بگویم که ضربه پنالتی همه چیز را عوض کرد. می‌دانم که تیمم نمایشی بسیار عالی مقابل یکی از تیم‌های خوب و بزرگ اروپا داشت. وقتی که 10 دقیقه از بازی گذشته و شما یک بر صفر عقب هستید، اوضاع به سود شما نیست. گل دوم را هم درست زمانی خوردیم که شانس خوبی برای زدن گل تساوی را از دست داده بودیم. تقریبا همه چیز به ضرر ما پیش رفت و ما در این دیدار همه چیز را از دست دادیم.  وی در ادامه گفت: صعود به مرحله بعد برای ما کاری بسیار سخت شده است. باید با چهار گل آرسنال را شکست دهیم و منتظر باشیم تا دورتموند هم مقابل مارسی به برتری برسد. این احتمالات بعید است اما ما ناامید نیستیم و منتظر اتفاقات خوب می مانیم.

کلوپ: ناپولی همه چیزش را از دست داده بود

اما یورگن کلوپ سرمربی بورسیا دورتموند نیز به دنبال پیروزی مهم تیمش گفت: همه چیز در دست ما بود ، البته به این دلیل تا این اندازه خوب کار کردیم که ناپولی تقریبا همه چیزش را از دست داده بود. آنها کنترلی بر روی هیچ چیز نداشتند اما در مقابل ما بسیار محکم و استوار بودیم.

وی افزود: دورتموند برای اینکه به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند هرگز کاری به تیم های دیگر ندارد. ما اگر به اندازه کافی خوب باشیم قطعا به مرحله بعد می رویم اما اگر بد باشیم خیلی مضحک است که برای صعود امید به شکست خوردن تیم های دیگر گروه داشته باشیم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها