دستگیری قاچاقچیان عتیقه در اصفهان

دو قاچاقچی حرفه ای که در حال انتقال اشیای عتیقه و با ارزش قدیمی بودند توسط ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان خور و بیابانک استان اصفهان شناسایی و دستگیر شدند.
کد خبر: ۶۱۳۳۶۵
دستگیری قاچاقچیان عتیقه در اصفهان

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ نبی الله سوادکوهی فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک گفت: ماموران ایست و بازرسی شهید «رشیدی» این فرماندهی حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ، تعداد 25 قطعه شی عتیقه قدیمی شامل سکه، ظروف و مجسمه که به شکل ماهرانه ای در خودرو جاسازی شده بودند را کشف کردند.

این مقام مسئول انتظامی با بیان اینکه در این رابطه راننده خودرو به همراه سرنشین آن دستگیر شدند، اظهار کرد: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد این دو از قاچاقچیان حرفه ای اشیای عتیقه هستند که در حال انتقال این محموله به استان های شمالی کشور بودند.

سرهنگ سوادکوهی افزود: در این خصوص خودرو توقیف و اشیای کشف شده جهت بررسی بیشتر و تعیین قدمت تاریخی آنها تحویل اداره میراث فرهنگی استان شد.

فرمانده انتظامی شهرستان خور و بیابانک خاطرنشان کرد: متهمان پرونده نیز جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شده که با صدور قرار مناسب هر دوی آنها روانه راهی زندان شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها