کد خبر: ۶۱۱۶۷۷
بازگشت آقای میلیاردر فوتبال و یک پیشنهاد

حسین هدایتی در شرایطی که چندی پیش اعلام کرده بود به حضورش در فوتبال و سرمایه‌گذاری در آن پایان خواهد داد، دوباره با تیم خیبر خرم‌آباد به عرصه فوتبال بازمی‌گردد.

آقای میلیاردر فوتبال که طی این سال‌ها هر جا به کمکش نیاز بوده، از مساعدت به ورزش و تیم‌های ورزشی دریغ نکرده، مدتی پیش اعلام کرد که دیگر در فوتبال تیمداری نخواهد کرد، آن هم نه به این دلیل که سرمایه‌گذاری‌اش بی‌بازگشت بوده، بلکه صرفا به این که هزینه کردنش در فوتبال، برایش حاشیه‌ساز شده و قدرش را ندانسته‌اند. استیل‌آذین، ملوان، گهر دورود و اینک خیبر خرم‌آباد که خبر رسیده هدایتی با پرداخت 200 میلیون تومان به استانداری خرم‌آباد، امتیاز این تیم فوتبال را خریده است. تیمی که قرار است از لیگ دسته دو فوتبال کشور، فعالیت خود را آغاز کند. ضمن آن‌که فارس خبر داده؛ هدایتی همچنین 500 میلیون تومان به استانداری خرم‌آباد پرداخت کرده تا تیم گهر دورود زیر نظر این استانداری به فعالیت خود ادامه دهد.

هر چند سرمایه‌گذاری حسین هدایتی در فوتبال؛ آن هم در مناطق محروم کشور را قدر می‌نهیم، اما در عین حال باید بگوییم بهتر است به جای تیمداری در لیگ‌های فوتبال کشور که به طور طبیعی دردسرهای خاص خود را دارد، آکادمی فوتبالی رسمی در سطح کشور دایر کند تا از این طریق کاری بنیادین را پایه‌ریزی کرده باشد. بدیهی است همین خرم‌آباد می‌تواند مرکز این آکادمی باشد تا نوجوانان و جوانانی که به لحاظ محرومیت، فرصت‌های کمتری برای رشد و شکوفایی در عرصه ورزش و فوتبال کشور داشته‌اند، در این آکادمی قدم به قدم با اصول مهارتی و جنبه‌های علمی فوتبال آشنا شده و به رشد و بالندگی برسند.

این کار اگر خوب پایه‌ریزی شود، هدایتی به جای تیمداری‌های پرحاشیه و معمولا هم بی‌نتیجه، کاری ماندگار را در فوتبال کشور بنا خواهد گذاشت؛ اقدامی که فارغ از نتیجه گرفتن و نگرفتن‌های معمول دنیای تیمداری و حضور در مسابقه‌های لیگ، خیری دوچندان را به نام او خواهد نوشت.

این آکادمی جدا از آن‌که این ظرفیت را خواهد داشت تا در چند رشته به فعالیت بپردازد، می‌تواند در عرض چند سال پدیده‌های تازه‌ای را به فوتبال و ورزش ایران معرفی کند و الگویی مناسب را در جهت شناسایی و شکوفایی استعدادها، پیش روی برنامه‌ریزان ورزش ایران قرار دهد.

به هر صورت حسین هدایتی می‌تواند به عنوان عملی خیرخواهانه و ماندگار ، رویکرد به این مساله را نیز مورد توجه قرار دهد.

حجت‌اله اکبرآبادی / دبیر گروه ورزش

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها