شرکتهای غربی سعی میکنند همیشه از شیوههای تازهای برای جلب توجه استفاده کنند، این شیوهها گاهی عجیب و غریبند، استودیوهای فیلمسازی هم گاهی به اینگونه تبلیغات روی میآورند.
یکی از فیلمهایی که قرار است به زودی اکران شود، فیلمی است به نام Carrie، این فیلم را کیمبرلی پییرس کارگردانی کرده است و اقتباسی است از یکی از رمانهای استفان کینگ که در سال ۱۹۷۴ نوشته شده بود.
داستان فیلم در مورد قدرت ماورای طبیعی یک دختر به نام «کری وایت» است، او که مطرود همکلاسیهایش است و توسط مادر مذهبیاش محافظت میشود، پی میبرد که قادر است با نیروی ذهنش اشیا را به میل خود جابجا کند و به اصطلاحا قدرت تلهکینتیک دارد.
در این فیلم، جولیان مور -هنرپیشه مشهور هالیوود- نقش مادر «کری» را بازی میکند و بازیگر «کری وایت» هم کلوئه گریس مورتز است که پیش از این او را در فیلمهای هوگو و ۵۰۰ روز سامر دیده بودیم.
فیلمهایی از این دست را دسته کمی از مردم میپسندند و مسلما این فیلم از آن دسته فیلمهایی نیست که منتقدان برایش قلمفرسایی کنند، اما چیزی که این روزها باعث شهرت فیلم شده است، تبلیغ عجیب و غریب فیلم است.
عوامل فنی در یک اقدام عحیب به کافی شاپی در نیویورک رفتند، آنها با ساختن یک دیوار مصنوعی و استفاده از قرقره و فنر و تعدادی صندلی که با کنترل از راه دور حرکت میکردند، صحنهای مشابه فیلم را برای مردم ظاهرا بیخبر از همه جا، بازسازی کردند و باعث تعجب و هراس آنها شدند!
سناریویی که در کافی شاپ خلق شد این بود که حین حرکت یکی از مشتریها تصادفا قهوه یک دختر روی وسایلش میریزد و این کار باعث عصبانیت شدید او میشود و بهانهای میشود تا او قدرتهای ماورای طبیعیاش را به رخ بکشد.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
حجتالاسلام طبسی معتقد است تصمیمات امامان (ع) علیرغم ظاهر متفاوت، براساس وظیفه و شرایط زمانه، همگی در مسیر هدایت امت اسلام بوده است
«جامجم» در گفتوگو با عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی بررسی کرد
با دکتر ندا ملکی درباره تجربه زیسته، چالشهای اجرای برنامههای معارفی، و نگرانی از زوال معنا در عصر شبکههای اجتماعی گفتوگو کردیم