آیت الله هاشمی رفسنجانی به خبری که به نقل از او در سایت رئیس مجمع تشخیص مصلحت درباره خاطره‌ای از حذف شعار مرگ بر آمریکا منتشر شده بود واکنش نشان داد.
کد خبر: ۶۰۶۴۱۷
انتشار خاطره حذف مرگ بر آمریکا اقدامی نادرست بود

به گزارش جام جم آنلاین چند روز پیش بر روی سایت آیت الله هاشمی رفنسجانی خاطره‌ای منتشر شد به نقل از او که گفته بود حضرت امام(ره) با حذف شعار مرگ بر آمریکا موافق بودند. این خبر باعث واکنش‌های گوناگونی شد که در پی آن حمید انصاری قائم مقام موسسه تنظیم نشر حضرت امام(ره) نیز توضیحاتی را ارائه داد.

این در حالی است که حضرت امام(ره) در وصیت نامه خود نوشته‌اند «آنچه به من نسبت داده می‌شود مورد تصدیق نیست، مگر آن که صدای من، یا خط و امضای من باشد یا تصدیق کارشناسان، یا در سیمای جمهوری اسلامی ایران چیزی گفته باشم.»

روزنامه جمهوری اسلامی امروز خبر کوتاهی را منتشر کرد و در آن توضیحات آیت الله هاشمی رفسنجانی را درباره خبری که در سایت او درج شده بود ارائه داد.

آیت الله هاشمی رفسنجانی در پاسخ به سؤال روزنامه جمهوری اسلامی مبنی بر اینکه طرح موضوع امکان حذف شعار مرگ بر آمریکا در شرایط کنونی آیا اقدامی غیرلازم و در زمان نامناسب نبود؟ گفت: این خاطره مربوط به سال ها قبل است و مسئول سایت بدون هماهنگی اقدام به انتشار آن در این زمان نمود که اقدامی نادرست بود.

آیت الله هاشمی رفسنجانی همچنین گفته است: به دفتر تأکید کرده ام افراد بدون هماهنگی و اطلاع قبلی از انتشار مطالب منتسب به من خودداری نمایند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها