در پی این حادثه، پدر و عموی خانواده بازداشت شدند و تحقیق از آنها برای رازگشایی حادثه ادامه دارد

کشف اجساد حلق‌آویز یک زن و 2 کودک در جاده ساوه

در پی مرگ مشکوک یک مادر و دو فرزند خردسالش که در خانه‌شان در شهرک سلطان‌آباد شهرستان بهارستان در غرب استان تهران به دار آویخته شده بودند، پدر و عموی خانواده بازداشت شدند و تحقیقات از آنها برای رازگشایی از مرگ این سه نفر آغاز شده است.
کد خبر: ۵۹۸۵۷۴

سرهنگ داوود عبدالمالکی، فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان در این باره به جام‌جم گفت: عصر شنبه مردی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در شهرک سلطان‌آباد تماس گرفت و از کشف جسد همسر و دو کودک خردسالش در خانه‌شان خبر داد.

در پی این تماس کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی با اعزام به محل حادثه و با مشاهده مرد صاحبخانه در تحقیق از او متوجه شدند، همسر و دو فرزندش را بی‌هوش در خانه پیدا کرده و آنها را به بیمارستان انتقال داده است، اما هر سه نفر آنها فوت کرده‌اند. وی افزود: با تشکیل پرونده‌ای در این رابطه و گزارش موضوع به بازپرس کشیک ویژه قتل دادسرا، اجساد زن جوان، دختر دو ساله و پسر شش ساله‌اش از بیمارستان به پزشکی قانونی انتقال یافت.

پدر از روز حادثه گفت

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان یادآور شد: پدر خانواده که خیاط است، برای ادامه تحقیق به پلیس آگاهی انتقال یافت و در اظهاراتش گفت: روز حادثه ناهار را با همسر و دو فرزندم خوردم سپس به محل کارم رفتم. هنگام عصر وقتی به خانه بازگشتم چند بار همسر و دو کودکم را صدا زدم، اما پاسخی از آنها نشنیدم.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه معلوم شد او وقتی سراسیمه وارد خانه شده، دیده که در یکی از اتاق‌ها نیمه باز است؛ بنابراین با مشکوک شدن به موضوع وارد اتاق شده و دیده که همسر و دو فرزندش با طناب به دار آویخته شده‌اند و به فاصله کمی از یکدیگر قرار دارند. به این ترتیب با بریدن طناب‌های دار، آنها را بلافاصله همراه برادرش به بیمارستان انتقال داده، اما همسر و دو فرزندش زنده نمانده‌اند.

بازداشت 2 برادر

عبدالمالکی خاطرنشان کرد: در پی اظهارات این مرد، برادرش نیز به پلیس آگاهی احضار شد و گفته‌های او را تائید کرد. در پی مرگ مشکوک سه عضو این خانواده، پدر و عموی خانواده به عنوان تنها مظنونان حادثه با دستور قضایی در بازداشت به‌سر می‌برند. تحقیقات کارآگاهان جنایی پلیس از این دو نفر برای رازگشایی این پرونده ادامه دارد.

وی تصریح کرد: پس از این حادثه دردناک، یک تیم ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی تحقیقات گسترد‌‌ه‌ای را دراین زمینه آغاز کردند و در تحقیقات تلاش می‌شود تا از این حادثه که احساسات عمومی مردم منطقه را جریحه‌دار
کرده است، رازگشایی شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها