(فیلم)

ناپدید شدن بیش از 500 نفر در سیل کلرادو

بارش شدید و سیل که از پنجشنبه گذشته در شهر بولدر در 40 کیلومتری دنور، مرکز ایالت کلرادو آغاز شد، به تدریج ۱۷ شهر را فراگرفت و تا کنون جان ۶ تا ۸ نفر را گرفته و ۵۸۱ نفر نیز ناپدید شده‌اند.
کد خبر: ۵۹۸۴۰۷
ناپدید شدن بیش از 500 نفر در سیل کلرادو

در حالی که بارندگی و سیل در ایالت کلرادوی آمریکا هنوز فروکش نکرده، آمار ناپدید شدگان به صدها تن رسیده و نگرانی‌های بسیاری را دامن زده است.

بنا به گزارش ها، ورود به بسیاری از خانه‌ها و اماکن آسیب دیده ممکن نیست و اغلب عملیات نجات توسط هلیکوپتر‌ها انجام می‌شود.

یک افسر سازمان امداد و خدمات اضطراری می‌گوید: هرلحظه ممکن است شدت سیل آرام گیرد. اما هنوز به درون خانه‌ها دسترسی نداریم و اوضاع را از طریق در و پنجره خانه‌ها کنترل می‌کنیم تا اگر کسی به کمک نیاز دارد، اقدام کنیم. اگر حیوانات خانگی نیز در اطراف ببینیم، آنها را نجات می‌دهیم. ماموریت ما اکنون جستجو و عملیات نجات است. اما این خانه‌ها هنوز به هیچ وجه بازرسی نشده‌اند.

بارش شدید و سیل که از پنجشنبه گذشته در شهر بولدر در 40 کیلومتری دنور، مرکز ایالت کلرادو آغاز شد، به تدریج ۱۷ شهر را فراگرفت و تا کنون جان ۶ تا ۸ نفر را گرفته و ۵۸۱ نفر نیز ناپدید شده‌اند.  همچنین نزدیک به 12 هزار نفر از خانه‌های خود تخلیه شده اند و در مجموع حدود 19 هزار خانه آسیب دیده است. (یورونیوز)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها