تصویر «سنجد» روی دفتر مشق بچه‌ها

مدیر شبکه دو از چاپ تصویر عروسک «سنجد»روی دفتر مشق‌ و نوشت‌افزار بچه‌ها خبر داد. «علی بخشی‌زاده» مدیر شبکه دو سیما در گفت‌وگو با فارس اعلام کرد تصویر این عروسک محبوب بچه‌ها تا پایان شهریور روی دفترها و نوشت افزار دانش آموزان نقش می‌بندد.
کد خبر: ۵۹۵۹۵۱
تصویر «سنجد» روی دفتر مشق بچه‌ها

وی با اشاره به فعالیت‌های این شبکه در راستای ترویج و مصرف حوزه لوازم التحریرهایی مطابق با فرهنگ عمومی جامعه اسلامی ایران گفت: مجوز گرفتیم که سازمان نسبت به شخصیت‌های خلق شده توقع انتفاعی نداشته باشد، در تلاشیم شرایط مطلوبی را برای تهیه کننده و تولیدگنندگان لوازم التحریر و کالاهای مشابه ایجاد کنیم.

وی افزود: اقداماتی در شبکه دو صورت گرفته و خوشحالم که اعلام می‌کنم به عنوان نخستین گام، شخصیت محبوب سنجد تا پایان شهریور ماه به بازار لوازم التحریر می‌آید.

بخشی زاده با اشاره به محبوبیت «شکرستان»، ادامه داد: به تازگی با همکاری حوزه هنری لوازم التحریرهایی با تصویر کاراکترهای این انیمیشن ایرانی نیز روانه بازار شده است.

این مدیر مسوول با اعلام این که بهبود وضعیت بازار لوازم التحریر، فرهنگسازی درست و مقابله با استفاده از تصاویر و نمادهای غربی روی جلد لوازم التحریر و کالاهای مشابه نیازمند همکاری و عزم جدی همه ارگان های مرتبط است، افزود: شبکه دو به عنوان یک رسانه با تولید برنامه‌های محتوایی تلاش خواهد کرد تا به ترویج فرهنگ استفاده از لوازم التحریر مطابق با فرهنگ عمومی جامعه و تبلیغ و ترویج نقوش ایرانی و اسلامی کمک کند.

سنجد یکی از عروسک‌های محبوب دهه 70 است که سال‌ها کودکان را با برنامه‌های خود سرگرم می‌کرد. سنجد در برنامه جدیدش با نام «سنجد خبرنگار» به دیدار کودکان و نوجوانان می‌رود و این بار سوژه‌های خبری‌ را که بچه‌ها به او می‌دهند، پیگیری می‌کند.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
نگین حسن زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
۰
۰
سلام سنجد من نگین حسن زاده از شهر مراغه هستم سنجد برادرم و من تو را خیلی دو ست داریم دوستدار تو مهدی و نگین حسن زاده
علی 1372
Germany
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۵
۰
۰
هیچ عروسكی تو دهه 70 یا همون 80 به اندازه ی چرا محبوب نشد ... فدای چرا جون

نیازمندی ها