وی با اشاره به فعالیتهای این شبکه در راستای ترویج و مصرف حوزه لوازم التحریرهایی مطابق با فرهنگ عمومی جامعه اسلامی ایران گفت: مجوز گرفتیم که سازمان نسبت به شخصیتهای خلق شده توقع انتفاعی نداشته باشد، در تلاشیم شرایط مطلوبی را برای تهیه کننده و تولیدگنندگان لوازم التحریر و کالاهای مشابه ایجاد کنیم.
وی افزود: اقداماتی در شبکه دو صورت گرفته و خوشحالم که اعلام میکنم به عنوان نخستین گام، شخصیت محبوب سنجد تا پایان شهریور ماه به بازار لوازم التحریر میآید.
بخشی زاده با اشاره به محبوبیت «شکرستان»، ادامه داد: به تازگی با همکاری حوزه هنری لوازم التحریرهایی با تصویر کاراکترهای این انیمیشن ایرانی نیز روانه بازار شده است.
این مدیر مسوول با اعلام این که بهبود وضعیت بازار لوازم التحریر، فرهنگسازی درست و مقابله با استفاده از تصاویر و نمادهای غربی روی جلد لوازم التحریر و کالاهای مشابه نیازمند همکاری و عزم جدی همه ارگان های مرتبط است، افزود: شبکه دو به عنوان یک رسانه با تولید برنامههای محتوایی تلاش خواهد کرد تا به ترویج فرهنگ استفاده از لوازم التحریر مطابق با فرهنگ عمومی جامعه و تبلیغ و ترویج نقوش ایرانی و اسلامی کمک کند.
سنجد یکی از عروسکهای محبوب دهه 70 است که سالها کودکان را با برنامههای خود سرگرم میکرد. سنجد در برنامه جدیدش با نام «سنجد خبرنگار» به دیدار کودکان و نوجوانان میرود و این بار سوژههای خبری را که بچهها به او میدهند، پیگیری میکند.
سید رضا صدرالحسینی در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
دانشیار حقوق بینالملل دانشگاه تهران در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح کرد
یک پژوهشگر روابط بینالملل در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در گفتوگوی «جامجم» با نماینده ولیفقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عنوان شد