رئیس سرویس اکوکاردیوگرافی انستیتو کاردئوتراسیک دانشگاه و بیمارستان لس آنجلس آمریکا گفت: ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی، بسیار تخصصی و منطبق با استانداردهای جهانی است.
کد خبر: ۵۹۰۶۲۱
کنگره قلب و عروق رضوی مطابق با استانداردهای جهانی است

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ستاد خبری ششمین کنگره بین المللی قلب و عروق رضوی، دکتر تسنیم زهرا نگوی گفت: سطح علمی کنگره را بسیار بالا ارزیابی کرد و گفت: مقالات ارائه شده در این همایش، از استانداردهای بالایی برخوردار است .

وی افزود: اینگونه کنگره های بین المللی، پژوهشگران و محققان را به سمت تحقیقات علمی بیشتر تشویق می کند.

دکتر نگوی اظهار کرد: همه مواردی را که من سال ها، برای پیشرفت و ارتقای سطح علمی به مراکز و نشست های علمی و تحقیقاتی یادآوری می کردم را در این کنگره دیده ام.

وی افزود: در واقع ارائه مقالات برجسته علمی و برگزاری کارگاه های تخصصی، در بالا بردن سطح علمی کنگره ها بسیار موثر است و من این روش را به تمام دانشگاههای جهان توصیه می کنم.

دکتر نگوی، حضور متخصصان در این همایش را بسیار پر رنگ دانست و خاطرنشان کرد: من برای اولین بار در سال 2011 در این کنگره شرکت کردم و در مقایسه با آن دوره، ششمین کنگره بسیار پر شورتر و پر بارتر است و مدیران متعددی را از دانشگاه های ایران و جهان را در این کنفرانس ملاقات کرده ام که نشانه استانداردهای بالای بین المللی این کنگره است.

وی اطلاعات و روش های پیشنهاد شده در کنگره را کاربردی دانست و ضمن ابراز علاقه مندی  برای انجام عمل های جراحی مشترک با بیمارستان رضوی، افزود: به نظرم پزشکان این بیمارستان بسیار خلاق هستند و در مجموع، برای انجام عمل های جراحی سطح بالا در این بیمارستان، هیچ مشکلی نمی بینم.

دکتر نگوی، با اشاره به فضای دلنشین و آرام بخش بیمارستان رضوی، در باره وضعیت کیفی آن  نیز گفت: بیمارستان رضوی، بیمارستانی است که جراحی های پیچیده در آن انجام می شود و بهترین تجهیزات روز دنیا را دارد و پزشکان آن نیز همگام با پیشرفت های روز دنیا حرکت می کنند.

ششمین کنگره قلب و عروق رضوی و دومین کنگره پرستاری بیماران قلبی، از سی ام مرداد تا یکم شهریور ماه در مشهد به همت بیمارستان فوق تخصصی رضوی در حال برگزاری است.

در این همایش 700 فوق تخصص داخلی و خارجی از جراحان برجسته قلب و عروق ایران و  جهان، آخرین دستاوردهای این عرصه را در بیمارستان فوق تخصصی رضوی بررسی می کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها