کارگردان سریال «ستایش» گفت: تصویربرداری لوکیشن‌های شمال کشور تا هفته آینده به پایان می‌رسد و وارد مرحله جدیدی از کار می‌شویم.
کد خبر: ۵۹۰۲۰۹
پایان تصویربرداری لوکیشن شمال «ستایش۲» تا هفته آینده

سعید سلطانی، کارگردان «ستایش 2» در گفت‌وگو با تسنیم‌ گفت: در حال حاضر مشغول تصویربرداری سکانس‌های پایانی شمال کشور هستیم.

وی افزود: فیلمبرداری بخش‌های مهم لوکیشن‌های رامسر از جمله بخش‌های مربوط به «ثنا بانو» در رامسر فیلمبرداری شده است.

به گفته سلطانی، عوامل تولید سریال «ستایش 2» تا هفته آینده کار تصویربرداری خود را در شمال کشور به پایان می‌برند و وارد

لوکیشن‌های جدیدی می‌شوند تا بازیگران دیگر نیز برای ایفای نقش خود جلوی دوربین بروند.

عوامل تولید «ستایش 2» در حال حاضر با تصویربرداری بیش از 40 درصد کار بخش اعظم کار را به پایان برده‌اند و قرار است با نشان‌دادن مواهب طبیعی و ظرفیت‌‌های بالقوه این شهر توریستی سریال را برای پخش از شبکه سوم سیما آماده کنند.

داستان سریال «ستایش2» مربوط به بیست سال آینده خانواده فردوس و ستایش است و تصویربرداری از لوکیشن و سکانس‌های شمال کشور تا پایان شهریور ماه ادامه دارد.

داریوش ارجمند که نقش «حشمت فردوس» را بر عهده دارد تا به امروز جلوی دوربین نرفته و طبق شنیده‌ها قرار است که ارجمند در لوکیشن‌های تهران  جلوی دوربین سریال سعید سلطانی برود.

«ستایش2» ادامه داستان است که پس از بیست سال پی گرفته خواهد شد. در این مدت ستایش که پسر و دخترش را از دست حشمت فردوس فراری داده، با هویت جعلی و با نام ثنا بانو رودباری به همراه پسر و دخترش که آن‌ها هم هویت جعلی دارند زندگی می‌کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها