در لیگ تابستانی بسکتبال آمریکا؛

کاظمی با پیراهن فیلادلفیا به میدان رفت

ارسلان کاظمی که بتازگی از لیگ دانشگاه‌های آمریکا جذب تیم فیلادلفیا در رقابت‌های NBA شده است، در بازی‌های تابستانی نخستین بازی خود را همراه تیم فیلادلفیا سونی سیکسرز برگزار کرد.
کد خبر: ۵۷۷۷۵۳

به گزارش سایت جام‌جم ورزشی، لیگ تابستانی NBA هر ساله در این فصل بین تیم‌های این لیگ برگزار می‌شود و بازیکنان تازه‌وارد به اتفاق بازیکنانی که آمادگی بالایی ندارند به میدان می‌روند تا تیم‌های مختلف برای یافتن ترکیب اصلی خود نفرات بیشتری را آزمایش کنند.

ارسلان کاظمی در اولین بازی 8 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد، اما آمار قابل‌توجهی نداشت. او در گفت‌وگوی اختصاصی با سایت جام‌جم ورزشی، استرس بالا و ناآگاهی از شرایط بازی در این لیگ را دلیل عملکرد پایین خود دانست و گفت هنوز نتوانسته است با فضای جدید در تیم فیلادلفیا تطبیق پیدا کند.

کاظمی روزی 8 ساعت در تمرینات فردی و تیمی شرکت می‌کند. بازیکن ایرانی فیلادلفیا گفت: بازیکنان زیادی با شرکت در لیگ تابستانی، در NBA موفق شدند از جمله درک رز (شیکاگو) و ماریو چالمرز (میامی).

کاظمی در حال حاضر همراه فیلادلفیا و دیگر تیم‌های شرکت‌کننده در ارلاندو به‌سر می‌برد و مشغول برگزاری بازی‌های لیگ تابستانی است. فیلادلفیا بازی اول خود را 88 بر 80 باخت، اما در ارلاندو در چهار بازی دیگر با حریفان به میدان می‌رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها