پس از پیروزی سه بر صفر مقابل ژاپن؛

اسکولاری: برزیل راه قهرمانی را پیدا کرد

لوییس فیلیپه اسکولاری سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل پس از پیروزی سه بر صفر تیمش مقابل ژاپن در افتتاحیه جام کنفدراسیون ها گفت: برزیل برای قهرمانی در جام کنفدراسیون ها راه خود را پیدا کرد.
کد خبر: ۵۷۱۵۳۲
اسکولاری: برزیل راه قهرمانی را پیدا کرد


به گزارش سایت جام جم ورزشی؛ اسکولاری در نشست خبری پس از بازی برزیل و ژاپن گفت: این بازی و پیروزی ای که به دست آوردیم به من کمک می کند تا برزیل را برای قهرمانی در این جام از راه هموارتری هدایت کنم.
وی افزود: برزیل بر همه چیز تسلط داشت و نشان داد که تیم لایقی برای قهرمانی است. ما در بهترین زمان در بهترین مسیر قرار گرفتیم. ما هر لحظه بهتر می شویم البته اگر چنین پیروزی شیرینی را در همین ابتدای راه به دست نمی آوردیم شاید  اکنون اینچنین با اعتماد به نفس صحبت نمی کردم.
اسکولاری در ادامه گفت: احساسم می گوید که بهترین راه را پیدا کرده ایم. شاید در بازی دوم خود چنین نتیجه ای را به دست نیاوریم اما حداقل این را می توانم بگویم که بازی به بازی بهتر می شویم.
سرمربی تیم ملی فوتبال برزیل با اشاره به گل زودهنگام نیمار گفت: قبلا هم گفته بودم که نیمار بازیکن بسیار خوبی است که گاهی اوقات نمی تواند بهترین باشد اما او هوش فوق العاده ای دارد و در چند ثانیه می تواند تغییر بزرگی در نتیجه بازی به وجود بیاورد.
وی یادآور شد: تیم ملی برزیل روح بزرگی دارد و بازیکنان با هماهنگی با یکدیگر بسیار شگفت انگیز می شوند. این ویژگی بزرگ تیم ملی برزیل را نباید از یاد برد.

نیمار ستاره 21 ساله تیم ملی برزیل نیز گفت: خیلی خوشحالم که چنین گل زودهنگامی را به ثمر رساندم. من مصدوم بودم و احساس نگرانی می کردم اما در برابر ژاپن گلی زدم که به این زودی از یادم نمی رود.
وی افزود: من در بازی غرق شده بودم و کاملا در جریان بازی قرار گرفته بودم، هر بازیکنی نمی تواند چنین شرایطی را تجربه کند. بازی گروهی و شناور برزیل باعث می شود همه در بهترین شرایط خود قرار بگیرند.
مهاجم تیم ملی برزیل در ادامه گفت: الان برای بازی بعدی کاملا آماده هستم و می دانم که به همین خوبی بازی با ژاپن خواهیم بود.
تیم ملی فوتبال برزیل در افتتاحیه جام کنفدراسیون ها با نتیجه سه بر صفر مقابل ژاپن به پیروزی رسید. نیمار، پائولینو و جو گلزنان برزیل بودند .

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها