رونق تولید سریال در تلویزیون/ بازیگران محبوب مشغول کارند!

گرچه نمی‌توان تاثیر مسائل اقتصادی این روزها را بر سریال‌سازی نادیده گرفت، اما اگر فهرستی از سریال‌های در دست تولید و بازیگرانش تهیه کنیم، خواهیم دید تقریبا اکثر ستاره‌های تلویزیونی این روزها سرگرم کارند.
کد خبر: ۵۷۱۱۶۷
رونق تولید سریال در تلویزیون/ بازیگران محبوب مشغول کارند!

ستاره‌هایی که همچنان می‌درخشند

بهنام تشکر، هومن برق‌نورد، مهدی سلطانی، شقایق دهقان، سیما تیرانداز، داریوش ارجمند، آتیلا پسیانی، محمدرضا شریفی‌نیا، بهنوش بختیاری، کورش تهامی، رضا فیاضی و خیلی‌های دیگر که در سال‌های اخیر بیشترین فعالیتشان را به همکاری با تلویزیون اختصاص داده‌اند، این روزها هم مشغول کارند و از قضا با کارگردان‌های توانای تلویزیون هم همکاری دارند.

سریال‌هایی که تولید می‌شود

سریال‌های «مادرانه»، «دودکش»، «پژمان»، «عصرپاییزی»، «بچه‌های نسبتا بد»، «نوشدارو»، «معمای شاه» و «یادآوری» از جمله مهم‌ترین سریال‌هایی است که این روزها در تلویزیون مراحل تولید را پشت سر می‌گذارد. برخی اینها اول راهند و برخی دیگر بزودی به پایان نزدیک می‌شوند. در هر کدام از این سریال‌ها به‌طور متوسط سه بازیگر شناخته شده، حضور دارند و معمای شاه نیز از جمله سریال‌های پربازیگر این روزهاست که تعداد زیادی از بازیگران توانمند کشورمان در این سریال نقش‌هایی جذاب و دیدنی را بازی می‌کنند. از جمله بازیگران سریال «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی می‌توان به داریوش ارجمند در نقش دکتر وزیری، داریوش کاردان در نقش امیرعباس هویدا، احمد نجفی در نقش رزم‌آرا، عبدالرضا اکبری به‌عنوان سپهبد زاهدی، دکتر قطب‌الدین صادقی در نقش شاهپور ریپورتر، رضا فیاضی به‌عنوان حسین فردوست، سیامک اطلسی در نقش شاپور بختیار، چنگیز جلیلوند در نقش ژنرال هایزر، بهروز بقایی به‌عنوان مامور ساواک و سعید امیرسلیمانی در نقش اسدالله اعلم اشاره کرد.

این کمدین‌های پرکار

حتی اگر از تعداد قابل توجه بازیگرانی که در سریال معمای شاه مشغول هنرنمایی هستند بگذریم، باز هم بازیگران زیادی در سریال‌های مختلف بازی می‌کنند که بیشتر آنها در حال ایفای یک نقش کمدی هستند. یکی از سریال‌‌های در حال تولید «دودکش» است که به کارگردانی محمدحسین لطیفی ساخته می‌شود. در این سریال هومن برق‌نورد و بهنام تشکر که در سریال «دزد و پلیس» و قبل از آن در ساختمان پزشکان خوش درخشیدند، بار دیگر همبازی هستند. آنها در اداره یک قالیشویی شریک هستند و قرار است ماجراهای شادی را برای ما به نمایش بگذارند. سیما تیرانداز، بازیگر نقش منفی انیس در ستایش در این سریال یک نقش طنز را به عهده دارد و امیرحسین رستمی نیز از دیگر بازیگرانی است که با «دودکش» مشغول شده است.

بازیگرانی شبیه به ما

در میان بازیگرانی که این روزها مشغول به کارند تعداد زیادی از آنها در داستان‌هایی شبیه به واقعیت امروز جامعه نقش آدم‌هایی شبیه به ما را به‌عهده دارند.

مهدی سلطانی، بازیگر نقش به یادماندنی جمیل در سریال «دیوار»، لعیا زنگنه که آخرین بار او را در سریال راستش را بگو دیده‌ایم، شقایق فراهانی که بازی‌اش در «کیف انگلیسی» این روزها در حال پخش است، عباس غزالی و شهین تسلیمی که در «وضعیت سفید» شاهد هنرنمایی آنها بوده‌ایم، بازیگرانی هستند که ایفای نقش‌های سریال مادرانه به کارگردانی جواد افشار را به‌عهده گرفته‌اند. «مادرانه» داستان شخصی به نام اردلان است که چند سال پیش نامزد خود را رها کرده و به سودای قدرت و پول با زنی از یک خانواده متمول ازدواج کرده است. او بعد از گذشت چند سال از همسر دومش جدا شده و بر سر نگهداری فرزندانش با این زن دچار چالش فراوان است.

حجت قاسم‌زاده اصل برای سریال «یادآوری» از مسعود رایگان، امیر آقایی، رویا تیموریان، فرخ نعمتی، فرهاد قائمیان، مهران احمدی، وحید جلیلوند، سهیلا رضوی، پریوش نظریه، ثریا قاسمی، پرویز پورحسینی، امیرحسین مدرس، بهناز جعفری، رحیم نوروزی، مهوش صبرکن و تعداد دیگری از بازیگران تلویزیون دعوت به همکاری کرده است. در این سریال ماجراهای زندگی کسانی را خواهیم دید که دوبار زندگی می‌کنند. کورش تهامی، محمدرضا شریفی‌نیا، نسرین مقانلو و بهنوش بختیاری از جمله بازیگران نام‌آشنای تلویزیون و سینما هستند که ماجرای «عصر پاییزی» را رقم می‌زنند. این سریال که اصغر نعیمی آن را کارگردانی می‌کند ماجراهای زندگی جوانی را به تصویر می‌کشد که از کارخانه اخراج شده است. کورش تهامی ایفای این نقش را به عهده دارد.

تصویربرداری سریال «بچه‌های نسبتا بد» به کارگردانی سیروس مقدم نیز بتازگی آغاز شده و تعدادی از ستاره‌های تلویزیونی در این سریال مشغول به کار شده‌اند. در این سریال حمید گودرزی نقش عطا، اشکان خطیبی نقش همایون، یوسف تیموری نقش تورج و میلاد کی‌مرام نقش سمیر را بازی می‌کنند. آنها قرار است نقش جوان‌هایی را بازی کنند که خودروی حامل یک گاوصندوق را سرقت می‌کنند. به گفته سیروس مقدم، هنوز همه بازیگران این سریال انتخاب نشده‌اند و احتمالا بزودی چند بازیگر دیگر هم در این سریال مشغول خواهند شد.

«نوشدارو»ی اردکانی با داستانی درباره شش مهندس مشغول در صنعت نفت، بازیگران زیادی را به خدمت گرفته که از آن جمله می‌توان به هدایت هاشمی، اصغر همت و رضا فیاضی اشاره کرد.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها