بی‌بی‌سی فارسی در صف افشاگری

فرد افشاگر علیه گروهک تروریستی منافقین و جریانهای ورشکسته ضد انقلاب بازهم با نوشتن مقاله هایی دست به افشاگری علیه آنها زد و این بار دامنه افشاگریهای خود را به سمت شبکه‌های ضد انقلاب از جمله «بی‌بی‌سی فارسی» برد.‌
کد خبر: ۵۷۰۹۳۱
بی‌بی‌سی فارسی در صف افشاگری

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛این فرد که تا کنون دو مقاله علیه گروهک تروریستی منافقین و افرادی نظیر یوسفی اشکوری، جمیله کدیور و ... نوشته است در جدیدترین مقاله خود با اشاره به تاکتیک گروهک در مواجهه با دو مقاله قبلی خود نوشته است: همانطور که قابل پیش بینی بود، بعد ازانتشار دو مقاله قبلی من، سازمان(گروهک تروریستی مناففین)  تاکتیک «سکوت کامل در ظاهر، و بسیج تمام عیار در پشت صحنه» را اتخاذ کرد.

فرد افشاگر با اشاره به تحرکات مجرمانه گروهک تروریستی منافقین برای پیدا کردن خود(فرد افشاگر) میگوید: متاسفانه ستاد اطلاعاتی فرقه رجوی هشدارهای قبلی من را جدی نگرفته است و با دست زدن به اقدامات تروریستی چند نفر از اعضای جدا شده گروهک را دزدیده و به گوشهای از خاک ترکیه برده تا از آنها  در خصوص افشای اطلاعات محرمانه خود بازجویی کند.

فرد افشاگر با اشاره به داشتن اسناد فراوان از ارتباط گروهک تروریستی منافقین با شبکه بی‌بی‌سی فارسی می‌گوید:اسناد فراوانی جمع کرده‌ام که مجبورم در مقاله جداگانه‌ای ببرم تا این مقاله خیلی طولانی نشود و در عین حال بتوانم اطلاعاتم پیرامون یک موضوع خاص که در حال تکمیل شدن است را تکمیل کنم.

رای دادن وظیفه ملی است

ابراهیم یزدی گفت: رای دادن یک تکلیف ملی است و من از حقی که خدا به من داده استفاده می کنم.

به گزارش مهر ابراهیم یزدی فعال اصلاح طلب که برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به حسینیه ارشاد آمده بود در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که برای چه منظوری در انتخابات حضور یافته اید گفت: رای دادن یک تکلیف ملی است و از حقی که خدا به من داده استفاده می کنم.

وی در پاسخ به سوال دیگری درباره این که شما جزء تحریمی های انتخابات نبوده اید گفت: مگر ما مفتی هستیم که فتوا بدهیم انتخابات را تحریم کنیم .

یزدی در این باره که توقع شما از رئیس جمهور چیست گفت: باید با مردم صادق باشد.

سناریوی مشابه عراق بر ضد سوریه

یک عضو ارشد پارلمان روسیه، اطلاعات ارائه شده از سوی منابع غربی در مورد استفاده نیروهای ارتش سوریه از سلاح شیمیایی را ساختگی و دروغین نامید و هدف آمریکا از این اقدام را یافتن توجیه برای دخالت در سوریه دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه العالم، آلکسی پوشکوف، رییس کمیسیون سیاست خارجی مجلس نمایندگان روسیه در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: اطلاعاتی که در باره استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی ارائه می شود، دقیقا در همان جایی ساخته و پرداخته شده که دروغ سلاح های کشتار جمعی رژیم صدام از آنجا بیرون آمده بود. اوباما در همان مسیری حرکت می کند که جورج بوش آن را پیمود.

گفتنی است، روز پنجشنبه و پس از آن که کاخ سفید از وجود دلایلی در مورد استفاده ارتش سوریه از سلاح شیمیایی بر ضد مخالفان" سخن گفت، یک مقام آمریکایی اعلام کرد: اوباما برای نخستین بار اجازه ارسال سلاح برای مخالفان سوری را صادر کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها