حماسه بزرگ ولبیک به رهبری

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به حماسه سیاسی مردم گفت: باید در مقابل عظمت مردم و فضل الهی سر تعظیم فرو آوریم و خدار را شاکر باشیم که چنین امام و ملتی داریم و قدردان این ملت باشیم.
کد خبر: ۵۷۱۲۰۹
حماسه بزرگ ولبیک به رهبری

محمد رضا باهنر نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در گفتگو با مهر، با اشاره به حضور چشمگیر مردم در انتخابات ریاست جمهوری گفت: دیروز شاهد حرکت عظیم و غیر منتظره‌ای برای تحلیل گران داخلی و خارجی بودیم، دیروز به فضل الهی مردم و رهبری پیروز شدند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما نگاه کاملا منفی به انتخابات داشتند، افزوذ: بعضی از داخلی ها هم با تردید در باره حضور مردم صحبت می کردند که  البته حضور مردم گواه بر همه چیز بود، مردم ما نشان دادند که به خوبی امام را می شناسند و هوشمندانه عمل می کنند.

واکنش رژیم صهیونیستی به نتیجه انتخابات ایران

 روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» نوشت: «موشه یعلون» روز شنبه در واکنش به انتخابات ریاست‌جمهوری ایران که روز گذشته برگزار شد تصریح کرد که انتخابات ایران هیچ تغییری در سیاست‌های تهران ایجاد نمی‌کند.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار امروز، شنبه، با «چاک هیگل» وزیر دفاع آمریکا در دفتر پنتاگون در واشنگتن تصریح کرد: ما بسیار از پیشرفت‌های پروژه هسته‌ای ایران نگران هستیم و از آنچه که نمی‌دانیم نگرانیم.

یعلون تصریح کرد که جامعه بین‌الملل باید هم از نظر دیپلماتیک و هم از نظر تحریم‌ها در قبال ایران سخت‌تر عمل کنند و به ایران به وضوح بگویند که گزینه نظامی روی میز قرار دارد.

حماسه ملت و ارتقای جایگاه کشور

 معاون وزیر امورخارجه کشورمان گفت: حماسه ملت ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری، جایگاه کشورمان را در عرصه سیاست‌خارجی ارتقا خواهد داد.

رامین مهمانپرست در گفتگو با  تسنیم، در مورد حضور گسترده ملت ایران در انتخابات ریاست‌جمهوری و تاثیر آن در معادلات منطقه‌ای و سیاست‌خارجی گفت: جمهوری اسلامی ایران همواره در طول سال‌های پیروزی بعد از انقلاب اسلامی شاهد حماسه‌های مختلفی با حضور گسترده مردم بوده است و این بار نیز در یکی از حساس‌ترین شرایط تاریخی کشور، ملت ما برای دفاع از نظام،حفظ منافع ملی و حمایت از استقلال کشور در تامین سرنوشت کشور نقش بسزایی ایفا کردند که به هیچ وجه از دید خارجی‌ها قابل انکار نبود.

وی تصریح کرد: هر کسی که با اکثریت آراء و رای ملت رئیس‌جمهور شود، قطعا با توانایی و اقتدار در عرصه بین‌المللی به انجام وظیفه خواهد پرداخت و از حقوق ملت ایران دفاع خواهد کرد.

انتظار از رئیس جمهور آینده ایران

جنبشهای حماس و جهاد اسلامی در واکنش به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم در ایران اسلامی، جایگاه کشورمان در دفاع از مقاومت و مسئله فلسطین را مهم توصیف کرده و خواستار ادامه این حمایتها شدند.

 خبرنگار شبکه العالم از غزه گزارش داد؛ با وجود فاصله جغرافیایی میان فلسطین و ایران مردم فلسطین  فراوان از رئیس جمهور جدید  جمهوری اسلامی ایراندارند.

"فوزی برهوم"، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به خبرنگار این شبکه گفت: با توجه به بیداری اسلامی در کشورهای مختلف، از همه کشورهای اسلامی انتظار می رود که از هر اهرم فشاری برای تحت فشار دادن رژیم صهیونیستی استفاده و موضع اعراب و فلسطینی ها در مقابل خطر رژیم صهیونیستی را تقویت کنند.

"خضر حبیب" از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز در گفتگو با العالم با ابراز امیدواری درباره ادامه حمایت های مختلف نظامی، مادی و سیاسی از فلسطینی ها پس از انتخاب رئیس جمهور جدید ایران، اظهار داشت: البته این رویه ای است که جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) تاکنون، همواره در پیش گرفته است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
م.ج
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۵
۰
۰
لبیك ای رهبر آزاده و درود بر مردم سرفراز ایران.

نیازمندی ها