(فیلم)

17 روز زیر آوار بود زنده ماند

امدادگران هنگام پاکسازی آوار ساختمان هشت طبقه ای که روز 24 آوریل در ساوار در حومه داکا پایتخت بنگلادش ریزش کرده بود زنی را یافتند که به طور معجزه آسایی توانسته بود در این مدت زنده بماند.
کد خبر: ۵۶۱۴۰۱
17 روز زیر آوار بود زنده ماند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبرگزاری فرانسه، امدادگران اعلام کردند که امروز جمعه 17 روز پس از ریزش ساختمان هشت طبقه ای در ساوار در حومه داکا زنی را زنده در زیر آوار یافتند. فریاد های درخواست کمک این زن امدادگران را به محلی که اودر آنجا گرفتاربود ،هدایت کرد.

براساس گزارش شبکه تلویزیونی محلی سوموی تی وی، زن در زیر زمین این ساختمان که پنج کارگاه نساجی در آن فعالیت می کردند درون حفره ای بین یک تیر و یک ستون قرار داشت.

احمد علی رئیس ماموران آتش نشانی به فرانس پرس گفت: نام این زن رشمی است. او یا دارای ذخیره ای اندک از آب بوده یا توانسته از آبی که ما برای اطفای حریق به روی ساختمان ریخته بودیم استفاده کند.

یکی از از اعضای گروه امداد گفت که هنگامی امدادگران در حال آخرین بررسی ها و پاکسازی ویرانه ها بودند فریاد های کمک این زن را شنیدند.

وی به شبکه تلویزیونی محلی سوموی گفت: هنگام جمع آوری آوار تعدادی از ما به امید اینکه شاید کسی زنده باشد فریاد می زدیم. ناگهان صدایی شنیدیم که می گفت: خواهش می کنم ،نجاتم دهید،خواهش می کنم نجاتم دهید.

یک امدادگر دیگر افزود: این زن برای مدت 15 روز از بیسکویت هایی که با خود داشت تغذیه کرده بود اما از دو روز پیش ذخیره غذایش به اتمام رسیده بود.

این معجزه در حالی رخ می دهد که ارتش پس از کشف دهها جسد جدید در راه پله ها تصمیم داشت به عملیات امداد خاتمه دهد.

ژنرال سیدیکول عالم سیکدر افسر فرمانده عملیات امداد امروز جمعه اعلام کرد که آمار قربانیان این حادثه به 1041 نفر رسیده است.

وی گفت: بسیاری از اجساد به اسکلت تبدیل شده اند. ما به کمک تلفن های همراه که در جیب یا کیسه کارگران بود توانستیم هویت آنها را شناسایی کنیم. هر بار یک قطعه بتنی را جابه جا می کردیم یک جسد را زیر آن می یافتیم. مترجم: بهرام افتخاری.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها