کارت شرکت و برگ راهنمای شرکت در هفتاد و هفتمین آزمون زبان تولیمو از روز سه شنبه 17 اریبهشت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۵۶۰۴۸۵
توزیع کارت آزمون زبان تولیمو از 17 اریبهشت

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در هفتاد و هفتمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A2013) می رساند هفتادو هفتمین آزمون زبان انگلیسی پیشرفته روز پنجشنبه 19 اردیبهشت ماه 92 به طور همزمان در هشت شهرستان مختلف کشور شامل شهرستانهای اصفهان، بابل، تبریز، تهران، شیراز، کرمان، رشت و مشهد برگزار خواهد شد.

کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون از فردا سه ‌شنبه 17 اردیبهشت ماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org قرار می‌گیرد تا داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون بتوانند با وارد کردن اطلاعات شامل شماره پرونده و کد رهگیری و یا نام و نام خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی خود نسبت به پرینت آن اقدام کنند.

بدیهی است هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید پرینت کارت شرکت در آزمون و اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار خود را ارایه کند.

آدرس باجه‌های رفع نقص کارت هفتاد و هفتمین آزمون زبان تولیمو به شرح زیر است:

1- اصفهان- دانشگاه اصفهان - میدان آزادی – خیابان دانشگاه – درِب شمالی دانشگاه – ساختمان اداره کل آموزش.

2- بابل - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل – خیابان دکتر شریعتی.

3- تبریز - دانشگاه تبریز- بلوار 29 بهمن –  روبروی کتابخانه مرکزی – مدیریت خدمات آموزشی دانشگاه.

4- تهران- دانشکده آمار و انفورماتیک سازمان سنجش آموزش کشور ـ  خیابان انقلاب – ضلع شمال غربی میدان فردوسی – کوچه شاهرود.

5- شیراز – دانشگاه شیراز – خیابان ساحلی – ساختمان امور فرهنگی دانشگاه شیراز.

6- کرمان – دانشگاه شهید باهنر کرمان – انتهای بلوار 22 بهمن– دانشگاه شهید باهنر کرمان.
 
7- رشت – دانشکده علوم پایه دانشگاه گیلان – خیابان نامجو – جنب ورزشگاه شهید عضدی.

8- مشهد – دانشگاه فردوسی مشهد- میدان آزادی – پردیس دانشگاه – سازمان مرکزی.

توضیح: چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هرگونه اشکالی در کارت شرکت در آزمون خود داشته باشند، می توانند به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص در روز چهارشنبه 18 اردیبهشت از ساعت 9 الی 12 صبح و 14 الی17 بعداز ظهر مراجعه و  با دردست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.  

ضمناً به اطلاع می رساند واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات در این باره  تا روز چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه همه روزه و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان می باشد لذا داوطلبان گرامی به منظور پاسخگویی به سوالات خود می توانند فقط با شماره تلفن های 88923595 الی 88923599 تماس حاصل کرده و از مراجعه حضوری خودداری کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها