استقلال مهاجم پرسپولیس را می خواهد

محمد قاضی یا آرش افشین؟ یکی آبی می پوشد!

وقتی به پایان لیگ نزدیک می شود اکثر تیمها شروع می کنند به برنامه ریزی برای فصل آینده خود و اینکه برای جذب چه بازیکنانی برنامه ریزی کنند.
کد خبر: ۵۵۹۶۷۴
محمد قاضی یا آرش افشین؟ یکی آبی می پوشد!


این برنامه ریزی در اکثر قریب به اتفاق تیمهای لیگ برتری انجام شده و تیمها مترصد شروع نقل و انتقالات هستند تا رسما بازیکنان جدید خود را جذب کنند.همه ساله و در فصل نقل و انتقالات استقلال و پرسپو.لیس رقبای جدی هم در جذب بازیکنان جدید هستند. امسال اما شنیده می شود احتمال حضور یکی دو بازیکن سرخپوش در استقلال و بالعکس وجود دارد.
اگر توافق نامه عدم جذب بازیکن از یکدیگر بین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس امضا شود که بعید است امضا شود قرار است چند بازیکن ناراضی بین این دو باشگاه رد و بدل شوند. نمونه اش محمد قاضی است که گفته می شود استقلالی ها سفت و سخت خواهان جذبش هستند. قاضی که این فصل با قراردادی سنگین راهی پرسپولیس شد تا در خط حمله این تیم بازی کند به هیچ وجه موفق نبود و بیشتر یک بازیکن نیمکت نشین بود. به همین دلیل او از شرایطش در پرسپولیس راضی نیست و چند بار هم در صحبت های خود تلویحا اعلام کرده که آخر فصل از جمع سرخ ها جدا می شود.
به گزارش سایت گل؛ می گویند قاضی یکی از مهاجمان مورد علاقه امیر قلعه نویی است که در صورت ادامه حضور او در استقلال پیراهن آبی به تن خواهد کرد. البته استقلالی ها دنبال جذب آرش افشین هم هستند اما در نهایت به نظر می رسد یکی از این دو مهاجم برای فصل آینده پیراهن آبی به تن خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها