ترافیک سنگین در اغلب جاده های کشور

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهوراز ترافیک سنگین و نیمه سنگین در اغلب جاده های کشور خبر داد.
کد خبر: ۵۵۱۲۰۲
ترافیک سنگین در اغلب جاده های کشور

سرهنگ رضا سلبی افزود: به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه؛ ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های کشور اعمال می شود.
به گفته وی، عبور و مرور انواع موتورسیکلت در ایام اجرای طرح نوروزی در تمامی آزادراهها و بزرگراه ها و جاده های اصلی برون شهری کشور ممنوع است.

سلبی اظهار داشت:  تردد انواع تریلر در محور هراز کماکان ممنوع است همچنین تردد انواع کامیون و کامیونت به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردین از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهورتصریح کرد:  تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردین از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع است.

به گفته وی، تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردین از قزوین به رشت و بالعکس ممنوع است.

سلبی یادآور شد: تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت 24 روز جمعه 16 فروردین ماه از ساوه تا سه راهی دخان و بالعکس در محور قدیم ساوه -همدان ممنوع است.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهورگفت: دراستان البرز محور کرج -چالوس از میدان امیر کبیر تا تونل شماره 5 و پل زنگوله تا پل سیاه پیشه و از مرزن آباد تا پل ا‌شن، ترافیک نیمه سنگین است.

وی تاکید کرد: : محور هراز در محدوده تونل شماره یک ، استان گیلان ، محور رشت – قزوین در محدوده منجیل – رودبار و آزاد راه قزوین – کرج ، ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده های اصلی کشور ترافیک پر حجم اعلام شده است.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها