معاون رئیس‌جمهور در واکنش به انتقادهای اخیر آیت‌الله یزدی از اظهارات وی در تکذیب برخی مسائل در سفر رئیس‌جمهور به ونزوئلا، با ارسال نامه‌ای به رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در این زمینه توضیح داد.
کد خبر: ۵۴۹۲۸۸

به گزارش ایسنا، در نامه محمدرضا میرتاج‌الدینی به آیت‌الله یزدی آمده است: آنچه در موضوع ملاقات آقای رئیس‌جمهور با مادر آقای چاوز گفته بودم براساس مشاهدات خود و دیگر همراهان بوده و از محضر عالی استدعا دارم نماینده‌ای تعیین فرمایید تا مساله به طور کامل بررسی شود تا هرجا کاستی یا خلافی در گفتار بنده یا دیگر موارد اتفاق افتاده باشد، با تمام شجاعت به اصلاح آن اقدام کنم.

میرتاج‌الدینی افزوده است: بنده در این صحنه حضور داشتم و مشاهدات خود و دوستان حاضر را منعکس کرده‌ام؛ من هیچ موردی از مصافحه یا آنچه که عکس منتشر شده آن را القا می‌کند، مشاهده نکردم.

برای اطمینان بیشتر و احتمال این‌که شاید غفلتی داشته باشم از افراد دیگر از جمله آقای صالحی وزیر محترم امور خارجه و آقای اسماعیلی‌پور مترجم این مراسم که دیپلماتی مومن و بازنشسته است و نزدیک‌ترین فردی که در کنار رئیس‌جمهور حضور داشت، سوال کردم که همگی حرف بنده را تائید کردند؛ مصاحبه آقای صالحی هم منتشر شده است و فکر نمی‌کنم مواردی چون عکس و القائات اشخاص غیرحاضر حجت شرعی برای داوری و حکمیت باشد.

آیت‌الله یزدی چند روز قبل در سخنانی از تکذیب حاشیه‌های سفر ونزوئلا از سوی میرتاج‌الدینی انتقاد کرده و گفته بود: نباید توجیه‌گر این‌گونه کارهای نامناسب بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها