در این حادثه یک دختر 15 ساله و یک مرد 40 ساله جان باختند

آوار گودبرداری برسر 7 عضو خانواده

ریزش خانه قدیمی 5 زخمی به جا گذاشت

فرسودگی خانه ای قدیمی باعث ریزش قسمتی از این مکان و نیزگرفتار و زخمی شدن 5 نفر در زیر آوار شد.
کد خبر: ۵۴۵۶۱۳
ریزش خانه قدیمی 5 زخمی به جا گذاشت

به گزارش روز جمعه جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری 125، در ساعت 18:17 دقیقه روز گذشته، آتش‌نشانان ایستگاه 12 و گروه امداد و نجات 6 این سازمان همزمان به محل حادثه در بزرگراه آزادگان، محله مرتضی گرد، خیابان پیروزی اعزام شدند.

عبداله شهرودی فرمانده آتش نشانان اعزامی، هنگام مرمت و بازسازی این خانه قدیمی 50 متر مربعی، ناگهان سقف و قسمتی از دیوار منزل مسکونی فرو ریخت.

وی افزود: درجریان این حادثه دو نفر از ساکنان بنام های فاطمه 32 ساله و فرزند دوساله اش ابراهیم و هم چنین دو کارگر گچ کار به اسامی محمدعلی و سید نبی-م 31 و 29 ساله که در داخل خانه مشغول گچ کاری بودنددچار مصدومیت شدند.

شهرودی افزود: بر اثر ریزش این منزل مسکونی همچنین مالک این خانه بنام ابراهیم-ج 35 ساله در زیرآوار گرفتار شد که آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل، با بکارگیری تجهیزات ویژه نجات صاحبخانه را از زیرآوار بیرون کشیده وسپس به اتفاق چهار نفر دیگر که توسط همسایگان از داخل منزل خارج شده بودند برای مداوا توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

این فرمانده آتش نشانی علت بروز این حادثه را فرسودگی بنا اعلام کرد و افزود: تحقیقات بیشتر دراین خصوص از سوی کارشناسان آتش نشانی در حال انجام است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها