اخبار تیم پرسپولیس؛

رویانیان جایگاهش را با دایی یکی نمی‌داند!

اینکه پرسپولیس قدرتمند وارد لیگ شد بر هیچکس پوشیده نیست، البته این قدرت در جهت جذب ستاره‌های میلیاردی به معرض نمایش اهالی فوتبال در آمد و سرخ‌ها نتوانستند به اندازه‌ای که پول خرج کردند، نتیجه بگیرند.
کد خبر: ۵۴۰۴۶۴
رویانیان جایگاهش را با دایی یکی نمی‌داند!



به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ چند صباحی است که مشکل بی‌پولی به باشگاه پرسپولیس هم رخنه کرده و بازیکنان این تیم رفته رفته صبرشان به سرآمده است، اما رویانیان همچنان دم برنمی‌زند و به دنبال راهکارهایی برای رفع مشکل بی‌پولی تیمش می‌گردد.

یکی از امیدهای مدیر عامل پرسپولیس برای تزریق پول به تیمش دریافت غرامت از دنیزلی است. این پول که به خاطر فسخ قرار داد با سرخ‌ها می‌بایست به باشگاه پرسپولیس پرداخت شود، هنوز به دست سرخ‌ها نرسیده و رویانیان امیدوار است ظرف چند روز آینده این مبلغ به حساب تیمش واریز شود و او بتواند هزینه بازیکنان میلیاردی تیمش را بپردازد.

آنطور که شنیده می‌شود ظرف چند روز آینده نماینده باشگاه پرسپولیس راهی ترکیه می‌شود تا طبق قول و قرارهای گذشته مبلغ مورد نظر را از دنیزلی دریافت کند و بازیکنان سرخ را از این بابت خوشحال کند.

**امیر با میل خود موهایش را نزد

تغییر چهره ناگهانی دروازبان جوان سرخ‌ها در تمرین گذشته این تیم به یکی از سوژ‌ه‌های کادر فنی و بازیکنان تبدیل شده بود و هرکدام از آنها نظر خاصی به روی این تغییر و تحولات داشتند.

براساس این گزارش، امیر‌عابد‌زاده در اقدامی ناگهانی و در مقابل دوربین عکاسان روزنامه وابسته به باشگاه موهای خود را به قیچی آرایشگران سپرد تا بازیکنان و هواداران سرخ به زحمت بتوانند وی را بشناسند و بعد از شناختن هم حسابی سربه سر این بازیکن جوان بگذارند.

در حین تمرین گذشته بسیاری از هم تیمی‌های عابد‌زاده، علت کوتاه کردن مو‌هایش را جویا شدند و البته بسیاری از آنها به جواب قانع کننده نرسیدند. اما پسر دروازه بان اسطوره‌ای پرسپولیس به دوستان نزدیکش علت تغییر و تحول ناگهانی‌اش را گفته است. او در صحبتهای خصوصی به دوستانش گفته که کوتاه کردن موهایش با میل شخصی نبوده و در واقع موضوعی بوده که از باشگاه و توسط کادر‌فنی به او ابلاغ شده است.

امیر عابدزاده هم که نمی‌خواهد به خاطر مسائل حاشیه‌ای فوتبال خود را به خطر بیندازد خیلی زود این موضوع را پذیرفته و در مقابل دوربین عکاسان موهای خود را کوتاه کرده است.

ناگفته نماند که این حرکت خوب وی از نگاه کادر‌فنی و مسئولان باشگاه دور نمانده و آنها در نظر دارند به زودی از بازیکن جوان تیمشان تقدیر و تشکر کنند.

**رویانیان جایگاهش را با دایی یکی نمی‌داند!

اتفاقاتی که درجریان گلریزان اهالی فوتبال در یکی از زورخانه‌ها رخ داد چند روزی است که به سوژه اول روزنامه‌های ورزشی و اهالی فوتبال تبدیل شده است.

این گزارش حاکی است، برخلاف نظر اکثر فوتبالی‌ها، محمد رویانیان در مقابل صحبت‌های دایی هیچ عکس العملی از خود نشان نداده و حتی در پاسخ به سوال خبرنگاران به نرمی از دایی یاد کرده است. این موضوع با اعتراض دوستان و همکاران رویانیان روبه رو شد و آنها به شدت مدیر عامل پرسپولیس را زیر سوال بردند که چرا پاسخی به اظهارات تند و تیز دایی نمی‌دهد.

آنها براین باورند که سکوت رویانیان باعث می‌شود که اذهان عمومی تصور کنند دایی حرف حق را می‌زند و‌یا اینکه مدیر عامل پرسپولیس می‌ترسد که پاسخ آقای گل فوتبال دنیا را بدهد. اما رویانیان در این خصوص نظر دیگری دارد و معتقد است که پاسخ دادن به اظهارات علی دایی می‌تواند از چند جهت به ضرر او و پرسپولیس باشد. مدیر‌عامل پرسپولیس بر‌این باور است که او به عنوان نفر اول باشگاهی بزرگ نباید در مقام پاسخگویی به یک مربی لیگ برتری حاضر شود و اگر کسی بخواهد جواب او را بدهد، سرمربی تیم است. رویانیان اعتقاد دارد سمت دایی سرمربیگری تیم راه‌آهن است و در شأن یک مدیر عامل نیست که به اظهارات یک مربی پاسخ بدهد. ضمن اینکه او معتقد است جر و بحث با دایی در این روزها، تنها تمرکز پرسپولیس را برهم می‌زند و هیچ منفعتی برای او ندارد.

**مدرک پرسپولیسی ها علیه استقلال

برخی اتفاقات طی چند هفته اخیر در فوتبال کشورمان سرو صدای زیادی را برپا کرده و جالب اینجاست که هر تیمی گناه را برگردن تیم دیگری می‌اندازد تا خودش را از جریانات کنار بکشد.

در این گزارش آمده است، مشکلات داوری در طول چند هفته اخیر از نظرباشگاه پرسپولیس جهت دار بوده و در واقع سرخ‌ها بر این باورند که دست‌های پشت پرده قصد دارد اتفاقاتی را در نتایج فوتبال رقم بزند که این موضوع اصلاً خوب و خوشایند نیست.

برخی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس براین باورند که اشتباهات چند هفته اخیر داوری به نفع رقیب آنها بوده و فدراسیون به نوعی باید در مقابل این موارد مشکوک از خودش عکس‌العمل نشان بدهد. آنطور که شنیده می‌شود فدراسیون به پرسپولیسی‌ها اعلام کرده که برای اثبات ادعایشان مدارکی را ارائه کنند و مدیرعامل پرسپولیس هم گروهی را مأمور کرده که ظرف چند روز آینده با استفاده از فیلم بازی‌ها و مدارک دیگر، پرونده تکمیل شده‌ای را به دست فدراسیون برسانند.

مدیرعامل سرخ‌ها بر این باور است که با این کار قصد دارد حقانیت تیم خود را به اثبات برساند و کاری به استقلال ندارد، موضوعی که چندان قابل باور نیست!

**تذکرجدی گل محمدی به معدنچی

پس از اینکه یحیی گل محمدی از سوی کمیته فنی به عنوان سرمربی در پرسپولیس مشغول به کار شد، اقدام به حذف چند بازیکن از فهرست تیمش کرد. مهرزاد معدنچی یکی از این بازیکنان بود که البته پس از چند روز با پا‌در میانی عده‌ای مجدداً به تیم بازگشت.

براساس این گزارش، بازگشت معدنچی به تیم در آن برهه از زمان با شرایط خاصی همراه بود که البته با موافقت این بازیکن با تجربه و چپ پا مواجه شد. طبق قول و قرار‌های معدنچی با کادر‌فنی قرار بر این شد که این بازیکن تحت هیچ شرایطی انتظار بازی کردن نداشه باشد و تنها تلاش کند که با تمرینات مستمر و انگیزه بالا، چشم کادر‌فنی را به خودش معطوف کند، اما با گذشت چند هفته مهرزاد معدنچی تمام قول‌هایش را فراموش کرده و در مصاحبه‌های مختلف با رسانه‌ها از انتظارش برای بازی کردن گفته است. این موضوع از نگاه یحیی گل محمدی دور نمانده و سرمربی سرخ‌ها با فراخواندن معدنچی اولتیماتوم نهایی را به این بازیکن داد. یحیی از معدنچی خواست که حرف‌هایش در نیم فصل را فراموش نکند و کاری نکند که مجبور شود برخلاف میل باطنی‌اش عمل کند و نام این بازیکن چپ پا را از لیست تیمش خارج کند.

** نظر پیشکسوتان علیه تصمیمات جدید!

خیلی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس از شرایط حاکم بر باشگاه و سیاست‌های حاکم بر تیم محبوبشان احساس نارضایتی می‌کنند و معتقدند که محمد رویانیان در بسیاری از موارد عجولانه و بدون تفکر عمل می‌کند.

در این گزارش آمده است، طبق تصمیم جدید قرار بر این شده است که پرسپولیس مدل 93-92 توسط یحیی گل محمدی بسته شود واین مربی از همین حالا می‌تواند لیست نفرات مورد نظر و بازیکنان مازادش برای لیگ آینده را در اختیار مسئولان باشگاه قرار دهد. اما این موضوع اصلاً به مذاق پیشکسوتان پرسپولیس خوش نیامده است و آنها بر این باورند که رویانیان کاملاً بدون مشورت و عجولانه تصمیم می‌گیرد.

 

این دسته از پیشکسوتان باشگاه معتقدند که این تصمیم دقیقاً همان اشتباهی است که در زمان مربیگری دنیزلی توسط رویانیان رخ داد آن زمان هم قبل از پایان فصل و حتی قبل از روشن شدن وضعیت حضور دنیزلی روی نیمکت پرسپولیس، رویانیان اقدام به جذب مهره‌های مدنظر این مربی ترک تبار کرد و نتیجه‌اش هم حضور پر از ضعف پرسپولیس در لیگ برتر جاری بوده است.

پیشکسوتان بر این باورند که برای گرفتن تصمیمات بزرگ و اینچنینی باید از نظر آنها استفاده بیشتری بشود تا در آینده پرسپولیس را در جایگاهی بهتر ببینیم.

**ناراحتی هواداران از رویانیان

در اینکه محمد رویانیان شخصیت شوخ طبعی دارد هیچ شک و شبهه ای وجود ندارد، اما گاهی این خصیصه اخلاقی کار دست این مدیرعامل خنده رو می‌دهد.

رویانیان در حاشیه گلریزان ورزش‌ها در زورخانه با لنگی خواندن پرسپولیسی ها تعجب حاضرین را برانگیخت. این موضوع به همین جا ختم نشد و فردای گلریزان به تیتر اول اکثر روزنامه‌های ورزش تبدیل شد وخیلی زود این اظهار نظر عجیب به گوش هواداران سرخ رسید. هواداران پرسپولیس که انتظار نداشتند مدیرعامل تیمشان با لحنی توهین آمیز در خصوص آنها و تیم مورد علاقه‌شان صحبت کند، در حاشیه تمرین تیمشان با یکدیگر جلسه گذاشته و در این خصوص به بحث و گفتگو نشستند.

 

آنها از این موضوع به شدت ناراحت و گله مند بودند و اعتقاد داشتند اگر قرار باشد وضع به همین منوال پیش برود، آنها مجبورند که خودشان دست به کار شوند و در استادیوم‌ها شعارهایی که باب میل مسئولان باشگاه نیست را سر بدهند.

**اظهارات قدیمی‌های پرسپولیس در خصوص باقری!

با اینکه کریم باقری پیش از خداحافظی‌اش از مستطیل سبز بارها اعلام کرده بود که قصد دارد از فوتبال برود وبه زندگی شخصی‌اش برسد، اما طی چند ماه اخیر او بارها با پیشنهادات مختلف مواجه شده و هربار هم بدون سرو صدا آمده و بدون سرو صدا رفته است.

براساس این گزارش، بازگشت کوتاه مدت باقری به عنوان مربی به پرسپولیس و جدا شدن ناگهانی‌اش باعث شد تا تنی چند از بازیکنان قدیمی پرسپولیس علیه این همبازی سابق جبهه بگیرند.

این بازیکنان معتقدند که کریم باقری خودش هم نمی‌داند قصد چه کاری رادارد چرا که اگر قرار است از فوتبال برود اصلاً چرا به پیشنهادات دریافتی‌اش پاسخ منفی نمی‌دهد و اگر هم می‌خواهد همچنان در فوتبال فعالیت کند چرا پس از چند جلسه به طرز عجیب و غریبی خودش را کنار می‌کشد؟ آنها همچنین براین باورند که این اولین باری نیست که باقری برای پرسپولیس ناز می‌کند و زمان استیلی و دنیزلی هم این موضوع تکرار شده است. قدیمی‌های پرسپولیسی معتقدند که باقری تمام موفقیتش را مدیون پیراهن سرخ و هوادارانش است و حالا با این کارش به نوعی به آنها بی‌احترامی می‌کند.
 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها