ملی پوش تیم بسکتبال ایران می گوید هیچ تیمی حریف انگیزه بسکتبال ایران نمی شود.
کد خبر: ۵۳۹۱۶۶
یونس لاله‌زاده: در نخستین بازی ملی‌ام احساس خوبی داشتم

 

ملی پوش تیم بسکتبال ایران می گوید هیچ تیمی حریف انگیزه بسکتبال ایران نمی شود.

یونس لاله زاده پس از نخستین بازی ملی اش با پیراهن تیم ملی بسکتبال ایران اظهار کرد: احساس خوبی در نخستین بازی ملی ام داشتم. زمانی که وارد میدان شدم با تمام توان تلاش کردم تا برای تیم کشورم موثر باشم. از این به بعد هم مبارزه می کنم. هدف من تلاش برای بسکتبال ایران است تا بتواند موفق باشد و دل هواداران را شاد کند. تمام بچه مبارزه کردند و خوشبختانه در نخستین بازی نیز برنده شدیم.

بسکتبالیست ایرانی - آمریکایی تیم ملی ایران بیان کرد: برابر اردن عملکرد قابل قبولی داشتیم و با نتیجه قاطع برنده شدیم. برابر عراق نیز با تمام توان ظاهر می شویم و نتیجه می گیریم. بعد از آن بازی دشواری برابر لبنان داریم اما با شرایطی که از تیم دیدم برنده و قهرمان خواهیم شد.

وی در پاسخ به این سوال که فکر می کنی می توانی در تیم ملی بمانی بیان کرد: من آمده ام تا به تیم ملی کشورم کمک کنم. با تمام توان تلاش می کنم. مبارزه می کنم تا بمانم اما ایران بسکتبالیست های بزرگی دارد که می توانند در تیم ملی بازی کنند. هر زمان هم که من باشم مبارزه خواهم کرد. درهر حال معتقدم هر بازیکنی برای پیراهن تیم ملی کشورش با تمام توان مبارزه می کند.

لاله زاده در پایان انگیزه تیم ملی را بسیار بالا دانست وگفت: تیم ملی ایران انگیزه بسیار بالایی برای قهرمانی در غرب‌آسیا و آسیا دارد. همه بازیکنان آماده اند تا در فیلیپین بهترین نتیجه را بگیرند. مطمئنم هیچ تیمی حریف انگیزه و شادابی تیم ملی ایران نمی شود.

 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها