پایان کار با پنجمین شکست متوالی؛

ادامه شکست های تنیسورهای زن ایرانی

باشگاه‌ها باید بازیکنان را آماده‌ کنند، نه تیم ملی

در هر خانواده‌ای مشکل وجود دارد

مربی تیم ملی تنیس روی میز گفت: در همه رشته‌ها باشگاه‌ها بازیکنان را آماده می‌کنند، نه تیم ملی و در این رشته هم باید این اتفاق بیفتد.
کد خبر: ۵۳۶۰۶۳
در هر خانواده‌ای مشکل وجود دارد

احمد جعفرپور در مورد شرایط برگزاری اردوی تیم ملی اظهار داشت: تمرینات از 22 دی آغاز شده است و روز دوشنبه به پایان می‌رسد، ‌سعی کردیم در این اردو بیشتر تمرینات سبک و هوازی انجام دهیم و در اردوهای دیگر بیشتر کارهای سرعتی را انجام می‌دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اخراج افشین نوروزی در تیم‌ملی حاشیه بوجود آورده است یا خیر، گفت: این موضوعی بود که در داخل یک خانواده بوجود آمد و مشکل خاصی نیست، سایر بازیکنان به خوبی تمرینات خود را انجام می‌دهند. به هر حال در هر خانواده‌ای یک روز مشکل به وجود می‌آید و برطرف می‌شود.

مربی تیم ملی تنیس روی میز درمورد اینکه آمادگی بازیکنان در چه سطحی است، عنوان کرد: بازیکنان در باشگاه‌ها بازی می‌کنند و نسبتاً آماده هستند. به نظر من باید باشگاه‌های ما در زمینه آماده کردن بازیکنان تلاش بیشتری کنند تا آنها آماده به تیم ملی بیایند. در سایر رشته‌ها هم به همین شکل است که بازیکنان توسط باشگاه آماده می‌شوند و به تیم ملی می‌آیند، اما متاسفانه این اتفاق نمی‌افتد. امیدوارم در این رشته نیز همین اتفاق بیفتد، ما باید در تیم ملی فقط کار هماهنگی را انجام دهیم.

جعفرپور ادامه داد: 4 بازیکن از تیم ملی جوانان هم در این اردو حضور دارند که این موضوع خیلی برای آنها مفید است در کنار بازیکنان با تجریه‌ای مانند اخلاق‌پسند و نوشاد عالمیان تمرین می‌کنند و چیزهای جدیدی یاد می‌گیرند.

وی با اشاره به برنامه‌های تیم ملی در آینده گفت: اواخر بهمن ماه نوشاد عالمیان به مسابقات قطر اعزام می‌شود و قرار است یک دوره مسابقه انتخابی تیم ملی برای حضور  رقابت های جهانی مصر و فرانسه برگزار کنیم. به همین دلیل در اواخر بهمن احتمالاً اردو نخواهیم داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها