معاون صدای رسانه ملی درآستانه روز نهم دی ماه با حضور در جمع خانواده های شهدا،ایثارگران و آزادگان صداو سیمای مرکز گلستان این روز را روزی خواند که درآن مردم غیور و همیشه در صحنه میهنمان اطاعت پذیری،ولایت پذیری و دشمن شناسی خود را به دشمنان اثبات کردند.
کد خبر: ۵۲۶۴۲۰

به گزارش روز شنبه جام‌جم آنلاین به نقل از روابط عمومی صدا، محمد حسین صوفی معاون صدای رسانه ملی درآستانه روز نهم دی ماه روز بصیرت وآگاهی با حضوردرجمع خانواده های شهدا،ایثارگران و آزادگان صداو سیمای مرکز گلستان ضمن تقدیراز آنها اظهارداشت: صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران جزو آن دسته ازسازمانهایی است که خوشبختانه تعداد بسیار زیادی ازایثارگران،شهداوخانواده های آزادگان را درخود جای داده وبه وجود آنها افتخار می کند.

وی ضمن ارائه تاریخچه ای ازروند شکل گیری انقلاب اسلامی و همچنین مقاومت کشورمان دردوران 8 سال دفا ع مقدس وایستادگی آن در مقابل توطئه‌ها ودسیسه های صورت گرفته از جانب دشمنان تصریح کرد:اختراعات وابتکارات زیادی درجهان صورت گرفته و خدمات زیادی به دنیای بشریت شده که نام آنها ماندگار گردیده است لیکن ازمنظر ما آنها جاودان نیستند،جاودانگی یعنی ماندگاری معنوی یعنی به یادآوردن خاطره بزرگی که ملتی ویا شخصی خلق می کند یعنی خدمتی را که یک نظام به بشریت انجام می دهد و تاریخی را دگرگون می کند واین خاطره فراموش نشدنی سینه به سینه وزمان به زمان نقل می شود ودرذهنها باقی می ماند وجغرافیا،قومیت وزبان نمی شنا سد همیشه زنده وتازه است ویادآن ملال آورنیست وگویی که هم اکنون روی داده است.

وی یکی از خصوصیات مهم جاودانگی را فرهنگ شدن آن برشمرد وانقلاب اسلامی ایران رانمود بارزی ازجاودانگی دانست وعنوان کرد:این انقلاب متاثرازانقلاب عاشورا است واگر صدورآن رادرجهان می بینیم و شا هد شکل گیری نهضت های بیداری اسلامی درمنطقه هستیم ریشه آنهارابایددر تاثرازانقلاب اسلامی ایران جستجو کنیم.

معاون صدا حماسه دوران دفاع مقدس را ازدیگرجاودانه‌ها برشمردوگفت:دفاع مقدس باعث شد که ملت ما مقاوم تر،پایدارتر واستوارترگردد.

وی درادامه بیان کرد:هرآن چه که انقلاب ما بزرگتر،ریشه دارتروقدرتمند ترشودتوطئه های صورت گرفته علیه آن نیز بزرگتر خواهد بود واین نشان دهنده آن است که قدرت وصلابت انقلاب ما بیشتر شده است.

صوفی اظهارداشت:درایام فوق العاده حساس ومقدس نهم دی ماه روز بصیرت وآگاهی هستیم روزی که ملت ما اطا عت پذیری،ولایت پذیری ودشمن شناسی خود رادوباره اثبات کرد ونشان داد که هرتوطئه ای را خوب می‌شناسد و متنا سب با آن پازل قدرت را می‌چیند و آنجایی که لازم با شد در صحنه سیاسی و اجتماعی حضور می یابد و در جایی که نیاز به حضور نظامی است قدرتمندانه حاضر می‌شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها