پدر قاتل، مادر فداکار

آرمین واند مرد 32 ساله آمریکایی خانه اش را به امید کشته شدن زن و بچه هایش و گرفتن حق بیمه آنها به آتش کشید.
کد خبر: ۵۰۲۰۹۲

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از لاکتوالیته، پدر بی رحم 32 ساله با کمک برادر 18 ساله اش حوالی نیمه شب خانه اش را در روستای کوچک آرجیل در ایالت ویسکانسین آتش زد.

او هنگامی که شارون همسر باردار و چهار کودکش در خواب بودند با ریختن مواد آتش زا چندین نقطه از خانه را آتش زد تا حریق هرچه زودتر تمام منزل را در بر بگیرد.

آرمین واند می خواست با گرفتن حق بیمه همسر و کودکان بیگناهش زندگی تازه ای را برای خود از سرگیرد. در جریان حریق آلن هفت ساله، جفری پنج ساله و جوزف سه ساله درآتش سوختند.

هنگامی که آرمین و جرمی بیرون خانه ایستاده بودند شارون را مشاهده کردند که جسیکا دو ساله کوچکترین فرزندش را در آغوش داشته و از میان شعله های آتش بیرون آمده است.

آرمین کودک را از هسرش گرفت و از او خواست اتومبیل را از کنار خانه دور کند تا منفجر نشود. هنگامی که زن ساده لوح برای انتقال اتومبیل رفت ، آرمین به خانه نزدیک شد و در زمانی که قصد داشت کودک را از یک پنجره شکسته به داخل آتش بیاندازد ، شارون بازگشت.

مادر برای نجات فرزندش با پدر بی رحم گلاویز شد و کودک را از دست او گرفت. در همین هنگام ماموران آتش نشانی از راه رسیدند. آرمین و جرمی دستگیر شدند.

شارون 27 ساله که به شدت سوخته و در بخش ویژه بیمارستان بستری است. وی کودکی را که باردار بود از دست داده اما جسیکا دو ساله سالم است.

آرمین پدر بی رحم فقط برای مبلغ 156 هزار دلار حق بیمه خانواده بیگناهش را نابود کرد. قرار است ، وی و برادرش 13 نوامبر محاکمه شوند. مترجم: بهرام افتخاری. 

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها