سرپرست کلانتری 127 نارمک، صبح دیروز از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش محدوده نارمک خبر داد و گفت: این دو متهم با درگیری در محله‌های این محدوده، اقدام به تخریب اموال شهروندان کرده بودند.
کد خبر: ۴۹۸۲۹۴

سرهنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، ضمن اشاره به دستگیری این دو اوباش افزود: طی تماس شهروندان محدوده نارمک مبنی بر درگیری و شرارت دو نفر از اراذل واوباش در این محله با پلیس 110، ماموران برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی‌های اولیه معلوم شد دو شرور دقایقی پیش از حضور ماموران، ضمن قدرت نمایی با سلاح سرد اقدام به عربده‌کشی و تخریب اموال مردم در محدوده نظام‌آباد کرده و از محل متواری شده‌اند. سرهنگ نظری‌پور عنوان کرد: با به دست آمدن این اطلاعات، اقدامات اولیه برای شناسایی هر دو متهم آغاز و معلوم شد آنها از اشرار سطح دو و سه این محدوده هستند که با اقدامات مجرمانه خود از مردم سلب آسایش کرده‌اند.

سرپرست کلانتری 127 نارمک تصریح کرد: با به دست آمدن مشخصات متهمان و استعلام سوابق آنها ماموران موفق شدند محل اختفای این دو اوباش را که یک خانه مجردی در همان حوالی بود، شناسایی کنند.

پس از هماهنگی قضایی هر دو متهم در عملیاتی غافلگیرانه بازداشت و برای بررسی‌های اولیه به کلانتری انتقال یافتند. خاطرنشان می‌شود، این دو متهم که عباس و علی نام دارند در کلانتری به جرم خود مبنی بر ایجاد اخلال در نظم عمومی اعتراف کردند و برای تحقیقات تکمیلی به پایگاه چهارم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شدند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها