پرچمدار ایران در المپیک لندن گفت: تشویق ورزشکاران نخبه و حمایت از مدال‌آوران باعث تشویق و ترغیب جوانان و خانواده‌ها به سوی ورزش می‌شود.
کد خبر: ۴۸۹۷۴۷

علی مظاهری خاطرنشان کرد: تعداد ورزشکاران نخبه ما آنقدر زیاد نیست که نتوان از آنها حمایت کرد و مسئولان دستگاه‌های مرتبط می‌توانند با حمایت از این ورزشکاران شور و انگیزه را در جوانان برای ورزش ایجاد کنند.

مظاهری افزود: زمانی که جوانان و نوجوانان ورزشکار نبود حمایت و تحقق نیاقتن وعده‌های مسئولان را پس از رقابت‌های مختلف ورزشی می‌بینند، خیلی زود از ورزش دلزده می‌شوند.

وی از بی‌توجهی مسئولان استان کرمانشاه به نمایندگان استان در مسابقات المپیک انتقاد کرد و گفت: تعداد نماینده‌های استان کرمانشاه در المپیک آنقدر زیاد نیست که نتوانند به آنها رسیدگی کنند و این سازمان‌ها زمان کافی برای برنامه‌ریزی درخصوص تشویق این قهرمانان را داشته‌اند، اما چرا هیچ‌گونه برنامه تشویقی یا حمایتی از طرف مسئولان مرتبط با ورزش در استان کرمانشاه برگزار نشد.

مشتزن کرمانشاهی حاضر در المپیک 2012 لندن درخصوص آخرین شرایط تمرین خود پیش از اعزام به المپیک گفت: خوشبختانه یک اردوی 14 روزه با کشورهای اکراین و آذربایجان و کشور میزبان در ایتالیا داشتیم که از لحاظ فنی برای ما بسیار مفید بود و پس از این اردو دو روز استراحت داشتیم.

وی ادامه داد: از جمعه دور جدید و آخرین دوره اردو پیش از اعزام به بازی‌ها آغاز شده و ان‌شاءالله چهارم مرداد در قالب یکی از نخستین کاروان‌های اعزامی به لندن اعزام خواهیم شد.

مشتزن کرمانشاهی در پاسخ به این سوال ایسنا که شانس خود را برای کسب مدال چقدر می‌دانید، گفت: خوشبختانه در آمادگی خوبی به سر می‌برم و اگر در رقابت‌ها نیز با قرعه مناسبی مواجه شوم، امیدوارم بتوانم نتیجه زحمات خود و لطف مردم را بگیرم.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها