به‌طور پیش‌فرض هرگاه در سیستم‌عامل یک کاربر جدید ایجاد کنید یا کاربر مهمان را فعال کنید، یک تصویر به آنها اختصاص داده می‌شود. این تصویر برای بسیاری از کاربران از جمله شرکت‌ها و سازمان‌هایی که قصد دارند تصویر یا لوگوی شرکت را به تصویر تمام کاربران ویندوز اختصاص دهند، بسیار عمومی است و چندان مورد توجه قرار نمی‌گیرد. اگر دوست داشته باشید این تصویرهای پیش‌فرض را به‌دلخواه خود تغییر دهید تا هرگاه کاربر جدیدی را ایجاد می‌کنید یا وقتی کاربر مهمان را فعال می‌کنید تصاویر موردنظر شما به آنها اختصاص داده شود، ‌باید مراحل زیر را دنبال کنید:
کد خبر: ۴۸۸۳۸۷

ابتدا تصاویر مورد نظر خود را با مشخصات زیر آماده کنید:

برای کاربران جدید

ـ یک تصویر 200 در 200 پیکسل در فرمت PNG و ذخیره شده با نام user-200

ـ یک تصویر 40 در 40 پیکسل در فرمت PNG و ذخیره شده با نام user-40

ـ دو تصویر 448 در 448 پیکسل در فرمت‌های PNG و BMP ذخیره شده با نام user

برای کاربر مهمان

ـ دو تصویر 448 در 448 پیکسل در فرمت‌های PNG و BMP ذخیره شده با نام guest

ـ پنجره My Computer را باز کرده و مطمئن شوید فایل‌های پنهان نیز نمایش داده می‌شود. (برای نمایش فایل‌های پنهان می‌توانید به تب View بروید و علامت چک‌مارک کنار گزینه Hidden data-x-items را فعال کنید.)

ـ به درایو C مراجعه کرده و پس از آن وارد ProgramData شوید.

ـ پس‌از ورود به پوشه فوق، وارد پوشه Microsoft شده و در نهایت وارد Default Account Pictures شوید. (تمامی تصاویر مربوط به کاربران جدید و کاربر مهمان در این پوشه قرار دارد.)

ـ همه تصاویر آماده شده در مرحله یک را جایگزین تصاویر موجود در این پوشه کرده و در صورت مشاهده پیغامی مبنی بر ممنوعیت دسترسی به پوشه نیز روی گزینه Continue کلیک کنید.

ـ پس از اتمام کار تمامی کاربرانی که تصاویر آنها را تغییر نداده باشید با تصاویر جدید نمایش داده می‌شود و از این پس نیز هرکاربر جدیدی که در ویندوز تعریف شود، تصویر مشخص شده توسط شما به‌عنوان تصویر پیش‌فرض توسط سیستم‌عامل به آن اختصاص خواهد یافت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها