طی مراسمی و با حضور جمعی از مسئولان استان کردستان، پرواز آزمایشی هواپیمای بوینگ 727 در فرودگاه سنندح بر زمین نشست.
کد خبر: ۴۸۷۱۹۴

ظهر امروز و با حضور استاندار کردستان، نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و تنی چند از مسئولان هواپیمای بویینگ 727 شرکت هواپیمایی ایران ایر به صورت آزمایشی بر فراز آسمان کردستان پرواز و در فرودگاه سنندج به زمین نشست.

استاندار کردستان در جریان پرواز آزمایشی هواپیمای بویینگ 727 شرکت ایران ایر به سنندج با بیان اینکه مدیریت ارشد استان با جدیت پیگیری افزایش پروازهای فرودگاه سنندج است، اظهار داشت: مردم فهیم و قدرشناس کردستان شایستگی بهره مندی هرچه بیشتر از امکانات شرکت های هواپیمایی کشوری را دارند بنابراین تمام سعی خدمتگزاران مردم در استان بر افزایش تعداد این پروازها است.

علیرضا شهبازی افزود: با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و کوهستانی بودن منطقه محدودیت هایی در پرواز هواپیماهای پهن پیکر به استان وجود دارد ولی انتظار می رود که با توسعه فرودگاه سنندج بخشی از این محدودیت ها از میان برداشته شود.

وی گفت: رایزنی های خوبی با مدیران ارشد شرکت هواپیمایی ایران ایر و همچنین خلبانان این شرکت برای دست یافتن به راه های مناسب برای برطرف کردن موانع احتمالی این پرواز صورت گرفته است و انتظار می رود در آینده نزدیک شاهد ورود این نوع هواپیماها به آسمان کردستان باشیم.

این هواپیما ظرفیت جابه جایی 157 مسافر را در هر پرواز دارد و به همین دلیل آغاز رسمی این پرواز از فرودگاه سنندج می تواند زمینه را برای توسعه و تفویت بیش از پیش حمل و نقل هوایی در استان کردستان فراهم کند.

در حال حاضر شرکت هواپیمایی آسمان روزانه به صورت رفت و برگشت یک پرواز سنندج - تهران و بالعکس دارد و پرواز تهران - سنندج - سلیمانیه دو روز در هفته نیز انجام می شود. (مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها