استاندار کرمان دو هزار و 700 واحد مسکونی روستایی بازسازی شده در دهستان شیرینک از توابع بخش گلزار بردسیر را افتتاح کرد.
کد خبر: ۴۸۵۹۲۳

 به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، با حضور اسماعیل نجار استاندار کرمان، حسن‌پور نماینده سیرجان و بردسیر در مجلس، مدیران کل، امام جمعه، فرماندار و مسئولان محلی بردسیر دو هزار و 700 واحد مسکونی روستایی بازسازی شده در دهستان شیرینک از توابع بخش گلزار بردسیر افتتاح شد.

استاندار کرمان در جمع مردم این دهستان گفت: بازسازی این واحدها از زلزله سال 89 تاکنون نماد و جلوه‌ای از خدمت و تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت دهم است.

عبدالحسین حجتی مدیرکل بنیاد مسکن استان کرمان نیز گفت: برای ساخت این واحدهای مسکونی 270 میلیارد ریال تسهیلات بانکی و 40 میلیارد ریال وام بلاعوض پرداخته شده است.

بنابراین گزارش، شرکت کشت و صنعت "وندا" گلزار بردسیر ‌با حضور استاندار کرمان، نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار بردسیر و جمعی از مدیران کل استان‌ راه‌اندازی شد.

مدیرعامل این شرکت گفت: این واحد، تولید کننده انواع کنسروجات غیر‌گوشتی و از جمله ترشیجات است.

‌حامد امیر‌شکاری‌ افزود: این شرکت تولیدی در مساحت 4 هزار و 500 متر‌مربع با اشتغالزایی 30 نفر به طور مستقیم و 150 نفر غیر‌مستقیم راه‌اندازی شده است.

وی اظهار داشت: برای راه‌اندازی این واحد تولیدی 7 میلیارد ریال آورده شخصی و 6.5 میلیارد ریال تسهیلات از محل بنگاه‌های زودبازده هزینه شده است.

امیر‌شکاری‌ عنوان کرد: مواد اولیه مورد نیاز این شرکت تولیدی بیشتر در استان تأمین می‌شود.

وی گفت: بازار عرضه محصولات تولیدی این شرکت نیز در استان‌های واقع در جنوب شرق کشور و برخی کشورهای همسایه است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها