وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در آخرین اظهار نظرش درباره وضعیت خانه سینما گفت: اعتقاد داریم باید فعالیت‌های صنفی در سینما انجام شود. لذا بزودی باید اصناف قانونی تشکیل شود تا بتوانند به خودشان و جامعه‌ خدمت کنند.
کد خبر: ۴۸۰۳۲۱

به گزارش ایسنا، سیدمحمد حسینی صبح دیروز در نشست خبری افتتاح باشگاه خبرنگاران پلیس درباره اختلافات وزارت ارشاد اسلامی و خانه سینما گفت: اختلاف همیشه وجود دارد. ان‌شاءالله همه مسائلی که رخ داده و هر چه بوده را نادیده بگیریم و در کنار هم بر مبنای قانون خدمت کنیم.

وی درباره انتخاب نام تشکلی که قرار است فعالیت‌های غیرصنفی سینماگران را به عهده بگیرد، گفت: فعالیت‌های فراتر از صنفی باید اساسنامه قانونی داشته باشد، آنچه در این زمینه به ذهن ما رسیده همان نام خانه سینما که در نظرها آشناست یا نامی مانند باشگاه سینماست، اما ما اصلا تعصبی روی نام این مجموعه نداریم، چرا که مهم فعالیت است.

حسینی درباره تغییر اساسنامه خانه سینما براساس مواد قانونی و نظرات وزارت ارشاد اسلامی وشورای فرهنگ عمومی و احتمال حل اختلافات موجود گفت: به نظرم دوستان اقدام خوبی کردند که گفتند حاضریم اساسنامه تغییر کند، البته ما نگاهمان فقط به آنها نیست و می‌گوییم همه بیایند و اساسنامه را بنویسند و انتخابات انجام شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها