مجموعه انیمیشن قصه بهمن به تهیه کنندگی و کارگردانی محمود سلطان پور در 13 قسمت 11 دقیقه ای در صدا و سیمای خراسان رضوی به سفارش مرکز سیمای استان ها تهیه و تولید می‌شود.
کد خبر: ۴۶۸۶۷۲

به گزارش روز دوشنبه جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی مراکز استان‌های صداوسیما، سلطان پور گفت: قصه بهمن داستان تحول یک نوجوان 13 ساله به نام بهمن است. قصه دوره نوجوانی و گذر از وابستگی به استقلال، قصه خود باوری و شناخت خویشتن و... موضوعاتی است که به شکل های گوناگون در این مجموعه به آن اشاره می شود.

وی با بیان اینکه در این مجموعه تحول فردی با تحول اجتماعی عجین شده و پیوند خورده است ابراز داشت: این مجموعه از مهر ماه 1357 یعنی اوج مبارزات مردم علیه رزیم شاه  (مقطع انقلاب اسلامی) آغاز و تا سال 1360 (مقطع دفاع مقدس) ادامه می یابد.

وی افزود: درکنار قصه بهمن مخاطب با مردی آشنا می شود به نام سرگرد علی صیاد شیرازی که با منش، کردار و گفتارش نقشی اساسی در تحول شخصیت این نوجوان دارد. سلطان پور تصریح کرد: با توجه به تحقیقات گسترده ای که صورت گرفته است سعی شده وقایعی که در خصوص شهید صیاد بیان می شود مستند باشد.

وی هدف از تولید این مجموعه را آشنایی مخاطب نوجوان با قهرمانان و اسطوره های دوران انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی خصوصا شهید علی صیاد شیرازی عنوان کرد و اظهار داشت: کتاب های در کمین گل سرخ  نوشته محسن مومنی، ناگفته های جنگ  از احمد دهقان و عملیات شیندرا  نوشته علی صادقی گویا  از جمله منابع این مجموعه هستند.

وی با اشاره به جذابیت های این مجموعه گفت: از ویژگی های این مجموعه استفاده از تکنیک full 3D و اندازه کادر HD است که تلاش می شود از کیفیت بسیار بالایی برای مخاطبان برخوردار باشد.

سلطان پور با بیان اینکه این مجموعه به مدت پنج ماه پیش تولید داشته است بیان کرد: 9 ماه تولید و 2 ماه مراحل پس تولید این مجموعه پیش بینی شده است که در حال حاضر طبق زمانبندی مراحل به خوبی انجام می گیرد. وی در پایان اظهار امیدواری کرد: این مجموعه در بهمن ماه 91 آماده پخش شود.

عوامل تولید این مجموعه عبارتند از:

 مجری طرح : محمد مهدی نخعی راد / استوری بورد: جواد مهماندوست / نویسنده: محمود سلطان پور / انیماتور: امیر حسین سیستانیان، عاطفه سپهری / تکسچر: میلاد قربانی، عاطفه سپهری، فریده غنی ابادی / مدل سازی و فضا سازی: محمد مهدی نخعی راد، جواد / اورگنجی و میلاد قربانی / مدل سازی شخصیت ها: امیر سیستانیان، رضا رحمت زهی / نور پردازی و رندر : جواد اورگنجی و میلاد قربانی

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها